| کد خبر: 264775 |

فاز ۲ فرودگاه امام خمینی در کمترین زمان با بهترین کیفیت احداث می شود

این پروژه از جمله پروژه هایی است که آبروی جمهوری اسلامی برای ارتباط با جهان است. ما در این پروژه با تمام توان در خدمت هستیم و در کمترین زمان، با بهترین کیفیت و بهترین تکنولوژی روز دنیا، این پروژه را به انجام می رسانیم.

تین نیوز

جانشین فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا گفت: پروژه فاز ۲ شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، آبروی جمهوری اسلامی برای ارتباط با جهان است و ما با تمام توان در خدمت هستیم تا در کمترین زمان، با بهترین کیفیت و بهترین تکنولوژی روز دنیا، این پروژه را به انجام برسانیم.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، عباس اکبری در آیین شروع عملیات عمرانی بزرگ ترین پروژه فرودگاهی کشور، فاز ۲ شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) که با حضور وزیر راه و شهرسازی برگزار شد، اظهار کرد: به عنوات سربازان پاسدار جمهوری اسلامی وظیفه داریم که در عرصه باشیم، چه در زمان جنگ و چه پس از آن. ما تمان توان را در خدمت نظام گذاشتیم بنا به تقسیم کار در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بخش مهندسی و سازندگی به قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا سپرده شده است. 

وی با بیام اینکه ما در تمام پروژه ها پیشرو بودیم، افزود: انگیزه ما پیمانکاری نیست، بلکه با انگیزه رسالتی در خدمت نظام هستیم و به دنبال انتفاع براب مجموعه سپاه نیستیم، بلکه انتفاع ما انجام رسالتی است که برای جمهوری اسلامی ایران به دست آید.

جانشین فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا خاطرنشان کرد: این پروژه از جمله پروژه هایی است که آبروی جمهوری اسلامی برای ارتباط با جهان است. ما در این پروژه با تمام توان در خدمت هستیم و وظیفه ذاتی و الهی خود را دنبال می کنیم تا در کمترین زمان، با بهترین کیفیت و بهترین تکنولوژی روز دنیا، این پروژه را به انجام برسانیم. 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.