| کد خبر: 260228 |

صدور ۱۳۷۲ مجوز پرواز از فرودگاه امام خمینی(ره) به نجف و بغداد برای ایام اربعین

مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی از صدور مجوز ۱۳۷۲ پرواز از شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) به عراق برای ایام اربعین و به کارگیری تمام ظرفیت ها برای خدمت رسانی شایسته به زائران سیدالشهدا(ع) در ترمینال سلام خبر داد.

تین نیوز

مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی از صدور مجوز ۱۳۷۲ پرواز از شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) به عراق برای ایام اربعین و به کارگیری تمام ظرفیت ها برای خدمت رسانی شایسته به زائران سیدالشهدا(ع) در ترمینال سلام خبر داد.

مسیر آزادی به فرودگاه رایگان شد!

به گزارش  پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی  سعید چلندری مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی گفت: تاپایان روز سه شنبه ۲۴ مردادماه، تعداد ۱۳۷۲ مجوز پرواز از تهران به نجف و بغداد برای ایام اربعین صادر شده است.

 چلندری ضمن اشاره به آغاز عملیات پروازهای اربعین سال جاری از ۲۷ مردادماه گفت: تا پایان روز گذشته ۲۴ مردادماه تعداد ۱۳۷۲ مجوز پرواز از فرودگاه امام به نجف و بغداد برای ایام اربعین شهادت سیدالشهدا(ع) صادر شده که از این تعداد ۵۱۸ مجوز برای پروازهای فوق العاده و الباقی مربوط به پروازهای برنامه ای است.

وی ادامه داد: البته آمار پروازها باتوجه به اینکه برخی از شرکت های هواپیمایی برنامه پروازی خود را ارائه نکرده اند تغییر می کند و افزایش خواهد داشت و آمار نهایی تعداد پروازها در پایان عملیات اربعین اطلاع رسانی خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) تصریح کرد: امسال با ابتکار سازمان هواپیمایی کشوری در برگزاری نشست های دوجانبه با طرف عراقی برای هماهنگی و تعامل حداکثری در ایام اربعین توافق لازم برای انجام ۲ هزار پرواز از فرودگاه امام به نجف و بغداد صورت گرفته است.

چلندری اضافه کرد: باتوجه به اینکه ترمینال سلام به عنوان پرترافیک ترین ایستگاه پروازی در کشور در عملیات پروازهای اربعین به شمار می رود، وزیر راه و شهرسازی بر خدمت رسانی شایسته به زائران در این ترمینال تاکید داشته و دستور دادند تا همه امکانات و ظرفیت های عملیاتی و ستادی در شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) برای عملیات اربعین بکار گرفته شود.

وی  گفت: استقرار ۲۰ موکب خدمت رسانی در ترمینال سلام، برگزاری برنامه های فرهنگی و مذهبی متنوع، ایجاد ۶ هزار پارکینگ رایگان خودرو و راه اندازی خط اتوبوسرانی بین ترمینال سلام و میدان آزادی بخشی از اقدامات صورت گرفته در شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) برای ایام اربعین است.

به گزارش دفتر ارتباطات، اطلاع رسانی و اموربین الملل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، در عملیات پروازهای اربعین سال جاری ظرفیت لازم برای میزبانی از ۲۵۰ هزار زائر کربلای معلی در ترمینال سلام ایجاد شده و بیش از ۸۰ درصد پروازهای بین ایران و عراق در بازه زمانی عملیات اربعین از این ترمینال انجام می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.