| کد خبر: 242049 |

◄ آمادگی شهرفرودگاهی امام جهت ارائه خدمات به مسافران جام جهانی

رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شهرفرودگاهی امام خمینی(ره) از آمادگی این مجموعه جهت میزبانی مسافران و گردشگران جام جهانی قطر خبر داد.

تین نیوز

 محمد مهدی کربلائی، رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل اظهار داشت با توجه به درپیش بودن مسابقات جام جهانی فوتبال در کشور قطر شهرفرودگاهی امام خمینی(ره) بعنوان مهم ترین درگاه هوایی کشور آمادگی کامل پوشش پروازهای مسافری به کشور قطر را دارا است.

به گزارش تین نیوز به نقل از شهر فرودگاهی امام خمینی، وی خاطر نشان کرد: نظر به اهمیت و جایگاه شهرفرودگاهی امام خمینی (ره) و باتوجه به توافقات صورت پذیرفته در حوزه حمل و نقل هوایی فی مابین وزارت راه و شهرسازی ایران و قطر، انتظار می رود در طول ایام برگزاری مسابقات جام جهانی شاهد تردد تعداد قابل توجهی از مسافران در شهرفرودگاهی امام خمینی(ره) باشیم.

مدیرعامل شهر فرودگاهی در ادامه افزود: از آنجایی که کسب رضایت مسافران بعنوان یکی از اهداف اصلی سیاست های کلی شهرفرودگاهی امام خمینی(ره) است، اقدامات مورد نظر جهت سهولت تردد مسافران و توزیع پروازها در تمام ساعات شبانه روزبه منظور جلوگیری از ایستایی مسافران پیش بینی شده و امید است با تعامل هرچه بیشتر نهادها و ارگان های ذیربط و همچنین برنامه ریزی مناسب شرکت های هواپیمایی، نسبت به خلق تجربه خوش از سفر به جام جهانی فوتبال برای هموطنان خود موفق شویم.

 در ایام سفرهای نوروزی ۱۴۰۱ شهرفرودگاهی امام خمینی(ره) میزبان ۴۵۴هزار و ۶۱۵ مسافر از طریق ۲۹۶۸ پرواز بوده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.