| کد خبر: 200641 |

علی رستمی خبر داد؛

آغاز احداث ترمینال جدید فرودگاه امام در سال 99

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام اعلام کرد که بر اساس دستور وزیر راه و شهرسازی قرار است که کلنگ احداث ترمینال دو در سال آینده به زمین زده شود.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام اعلام کرد که بر اساس دستور وزیر راه و شهرسازی قرار است که کلنگ احداث ترمینال دو در سال آینده به زمین زده شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، علی رستمی مهم‌ترین پروژه آتی برای توسعه شهر فرودگاهی امام را احداث ترمینال شماره دو اعلام کرد و افزود: برای تامین سرمایه احداث این ترمینال با سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در حال مذاکره هستیم و تعدادی ابراز علاقه کردند که در این پروژه سرمایه‌گذاری کنند.

او در ادامه افزود: با شروع این پروژه تحول بسیار بزرگی در شهر فرودگاهی اتفاق خواهد افتاد. با ایجاد این ترمینال بزرگ، ظرفیت زیادی برای پرداختن به فعالیت اصلی اقتصادی در شهر فرودگاهی که آمد و رفت انسان‌ها در منطقه آزاد است، ایجاد می‌شود.

رئیس هیات مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام با بیان اینکه منطقه آزاد ویزا نیاز ندارد، توضیح داد: فعالان اقتصادی بین‌المللی می‌توانند بدون نیاز به ویزا به این منطقه آمده، فعالیت خود را انجام داده و به کشور خود باز گردند، یا برای ادامه فعالیت در منطقه آزاد اقامت کنند. این از جمله مزیت‌هایی است که احداث این ترمینال به دنبال خواهد داشت.

رستمی در خصوص اینکه احداث این ترمینال چه زمانی آغاز خواهد شد، بیان کرد: برنامه‌ریزی ما بر اساس دستور وزیر راه و شهرسازی که با جدیت دنبال می‌شود، این است که در سال آینده کلنگ احداث این ترمینال به زمین زده شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • شهروند 0 0

    استاندارمحترم قزوین فرودگاه قزوین کی مسافربری خواهدشد؟