| کد خبر: 196923 |

◄ هدف‌گذاری برای استقرار شرکت‌های دانش‌بنیان در منطقه آزاد شهر فرودگاهی امام

ظرفیت‌ها و امکانات منطقه آزاد تجاری شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در جلسه مشترک مدیران این مجموعه با شرکت‌های دانش‌بنیان بیان شد.

تین نیوز

ظرفیت‌ها و امکانات منطقه آزاد تجاری شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در جلسه مشترک مدیران این مجموعه با شرکت‌های دانش‌بنیان بیان شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، علی رستمی مدیرعامل و رئیس هیئت‌مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در آغاز این جلسه با اشاره به هدف‌گذاری‌ها برای استقرار شرکت‌های دانش بنیان و استارت آپ ها در منطقه آزاد این مجموعه گفت: شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) ظرفیت بسیار مناسبی برای تأثیر در اقتصاد کل کشور دارد و ما از استقرار شرکت‌های دانش‌بنیان در این مجموعه حمایت می‌کنیم.

حسین تاجیک مجری منطقه آزاد تجاری شهر فرودگاهی امام در ادامه با اشاره به مزایای منطقه آزاد تجاری این مجموعه گفت: دسترسی به انواع شیوه‌های حمل‌ونقلی شامل جاده، ریل و هوایی و موقعیت مناسب در کنار پایتخت، زمینه را برای فعالیت در حوزه لجستیک فراهم آورده و در حال حاضر توانایی پذیرش ٤٠٠ هزار تن بار در پهنه هوانوردی شهر فرودگاهی را داریم.

سعید محمدی مدیرعامل یک شرکت فروش آنلاین کالا ضمن تشریح فعالیت‌های این شرکت گفت: در حال حاضر تعداد سفارش‌ها از این شرکت نسبت به سال گذشته با رشد دو برابری همراه بوده و حدود ٥٠ درصد از این سفارش‌ها از تهران صورت می‌گیرد.

وی افزود: این میزان از رشد سفارش‌ها کالا موجب شده تا به دنبال مرکزی جدید با ظرفیت بالا و موقعیت لجستیکی مناسب در تهران باشیم و بتوانیم خدمات بهتری را همگام با رشد سفارش‌ها به مشتریان ارائه کنیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.