| کد خبر: 186793 |

تشریح وظیفه خطیر اداره ایمنی زمینی هواپیما در فرودگاه امام

مراسم معارفه کارکنان جدید اداره عملیات ایمنی زمینی هواپیمای شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با حضور جمعی از مدیران شرکت برگزار شد.

تین نیوز

مراسم معارفه کارکنان جدید اداره عملیات ایمنی زمینی هواپیمای شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با حضور جمعی از مدیران شرکت برگزار شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره)، حسن خوشخو سرپرست معاونت بهره برداری فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) ضمن خوش آمدگویی به نیروهای جدید اداره عملیات ایمنی زمینی هواپیما با اشاره به وظیفه حیاتی این اداره در مجموعه شهر فرودگاهی گفت : کلیه کارکنان اداره عملیات ایمنی زمینی هواپیما باید همچون همیشه با تمام توان وظایف خود را انجام دهند.

خوشخو با بیان اینکه وظیفه خطیر حفظ ایمنی در هنگام بروز حوادث در مجموعه شهر فرودگاهی بر عهده کارکنان اداره عملیات ایمنی زمینی هواپیما قرار دارد افزود : لازم است تا کلیه کارکنان این اداره با ساختار شهر فرودگاهی و بخش های مختلف آن آشنا شوند تا در صورت بروز هرگونه حادثه ای بتوانند به بهترین نحو عملیات امداد رسانی را انجام دهند.

در ادامه جلسه محمود شایان فرید رئیس اداره عملیات ایمنی زمینی هواپیمای شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با بیان اینکه این اداره متولی ایمنی در این مجموعه است اظهار کرد : اداره ایمنی زمینی هواپیما سه وظیفه مهم مدیریت اپرون، آتش نشانی و نجات هواپیمایی و پیشگیری و ایمنی اماکن را به را بر عهده دارد.

وی گفت : تمام نیروی های اداره عملیات ایمنی زمینی هواپیما پس از سپری کردن دوره های آموزشی و آزمون های لازم انتخاب شده اند و آمادگی دارند تا با هر حادثه ای که موجب به خطر افتادن ایمنی مسافرین، مراجعین، هواپیماها، تجهیزات و تاسیسات مجموعه شود مقابله کنند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.