| کد خبر: 182611 |

در ایام نوروز؛

◄ فعالیت شبانه روزی دادسرا فرودگاه امام شبانه روزی می‌شود

شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره): فعالیت‌ دادسرای فرودگاه‌ امام خمینی(ره) در ایام نوروز شبانه‌روزی می‌شود.

تین نیوز

‌در جلسه ستاد عملیات سفرهای نوروزی شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) ضمن تأکید بر نظارت دقیق بر همه بخش‌های شهر فرودگاهی، مقرر شد در ایام نوروز دادسرای شهر فرودگاهی برای پاسخگویی به شکایات به صورت شبانه‌روزی فعال باشد

‌‌به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از‌ پایگاه خبری شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره)‌ جلسه ستاد عملیات سفرهای نوروزی با حضور مدیران شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، فرماندهان نظامی و انتظامی‌شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) و نمایندگان شرکت‌های هواپیمایی و هندلینگ‌ها برگزار شد.

در این جلسه رئیس هیأت مدیره‌ شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) اظهار داشت: طرح سفرهای نوروزی از‌ ۲۰ اسفندماه ۹۷ آغاز می‌‌شود و تا ۲۰ فروردین‌ماه ۹۸ ادامه دارد، در این راستا از شرکت‌ها و واحدهای فعال در شهر فرودگاهی می‌خواهیم تا گروه‌های ویژه برای سفرهای نوروزی تشکیل دهند.

علی رستمی‌ بر تشدید نظارت‌ها بر همه بخش‌های شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در ایام سفرهای نوروزی تأکید کرد و گفت: با هدف خدمت‌رسانی‌ بهتر به مراجعان و مسافران،‌ دادسرای شهر فرودگاهی برای پاسخگویی به شکایات در این ایام به صورت شبانه‌روز فعال است.

‌وی‌ افزود‌: مسافران می‌توانند اطلاعات مورد نیاز را درباره فرودگاه از وبسایت شهر فرودگاهی دریافت کنند و همه اطلاعات مورد نیاز مسافر هم  باید روی سایت شهر فرودگاهی قرار دهند.

‌در ادامه این جلسه، مهدی علی عسگری، عضو هیأت مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، از نمایندگان شرکت‌های هواپیمایی خواست تا در هنگام بروز تأخیرهای احتمالی در پروازها پاسخگوی مسافران باشند.

‌وی ادامه داد‌: در ایام نوروز همه بخش‌های ترمینال و غرفه‌ها به صورت 24 ساعته بازرسی خواهند شد تا هیچگونه مشکلی در خصوص فعالیت آن ها وجود نداشته باشد.

د‌ر ادامه جلسه همچنین محمدرضا فردی، مدیرکل عملیات فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) با اعلام بازسازی نمازخانه ها و سرویس‌های بهداشتی داخل ترمینال مسافری شماره یک فرودگاه گفت‌: ورودی باراندازهای ترمینال نیز برای تردد روان‌تر خودروهای حمل بار اصلاح شده است.

‌فردی با اشاره به افزایش مسافران ترانزیتی در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) افزود‌: هتل‌های ترانزیتی نیز در ترمینال آماده شده و شرکت‌های هواپیمایی می‌توانند مسافران ترانزیتی را در این محل‌ها استقرار دهند.

‌در این جلسه همچنین فرماندهان نظامی، نمایندگان شرکت‌های هواپیمایی و هندلینگ‌ها به بیان نقطه نظرات و برنامه های خود در خصوص سفرهای نوروزی پرداختند.

 

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.