| کد خبر: 158440 |

آدم نژاد در جمع خبرنگاران:

◄ خدمات‌دهی‌ به مسافران فرودگاه امام ارتقا می‌یابد

مدیرعامل جدید شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی از ارتقای خدمات به مسافران و توسعه ترمینال های فرودگاه امام به عنوان اولویت نخست برنامه های خود خبر داد.

تین نیوز

مدیرعامل جدید شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی گفت: اولویت اولیه این است که سعی کنیم دریافت خدمات فرودگاهی به مسافران را ارتقا دهیم، موضوع مهم دیگر بحث لجستیک است.

به گزارش خبرنگار تین نیوز شهرام آدم‌‌نژاد در حاشیه مراسم معارفه خود در شهر فرودگاهی امام که پیش از ظهر امروز برگزار شد در جمع خبرنگاران، گفت: ارتقا و اصلاح فرآیندهایی که به مسافران و همه کاربران فرودگاهی شهر امام مربوط است جزو برنامه‌های نخست من در شهر فرودگاهی است.

مدیرعامل جدید شرکت شهر فرودگاهی امام با بیان اینکه اولویت اولیه این است که سعی کنیم دریافت خدمات فرودگاهی به مسافران را ارتقا دهیم، ادامه داد: موضوع مهم دیگر بحث لجستیک است.

وی ادامه داد: حوزه لجستیک هم بخش صنعت هوایی و هم بخش‌های دیگر را تحت تأثیر قرار می‌دهد و شهر تهران به‌عنوان پایتخت نیازمند ایجاد نظام لجستیک است و شهر فرودگاهی می‌تواند پیشرانی برای این مهم باشد.

آدم نژاد خبر داد که بحث‌های مربوط به توسعه ترمینال‌های فرودگاه به دلیل میزان تقاضا در دستور کار است و برنامه‌ریزی انجام آن به‌زودی اعلام خواهد شد، ادامه داد: امیدواریم تا سال آینده نیز  ساخت ترمینال سلام به اتمام برسد تا برای همه مردم و مسافران محترم امکان استفاده از ترمینال سلام محیی شود و از وضعیت تراکم  ترمینال یک فرودگاه امام کاسته شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.