| کد خبر: 147675 |

◄ پاسخ قاطع به انتشار ویدئو گردشگر روسی از فرودگاه امام (ره)

چندی است که کلیپ یک خانم روسی که تناسبی بین صحبت‌های ایشان با تصویر دیده نمی‌شود دست به دست در حال توزیع است؛ ایشان می‌گوید افسران ما شینگن را نمی‌شناسند.

تین نیوز

پس از دست به دست شدن فیلمی از فرودگاه امام خمینی (ره) که توسط یک خانم گردشگر روسی گرفته شده سرپرست شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) به این موضوع واکنش نشان داد.

کوروش فتاحی می‌گوید: چندی است که کلیپ یک خانم روسی که تناسبی بین صحبت‌های ایشان با تصویر دیده نمی‌شود دست به دست در حال توزیع است؛ ایشان می‌گوید افسران ما شینگن را نمی‌شناسند.

فتاحی در ادامه می‌گوید: سیستم گذرنامه ایران از کشورهای پیش‌رو در امور مرزی بوده به حدی که در حال حاضر عضو پایگاه اطلاعات سیستم PKD  ایکائو است.

وی با بیان اینکه ایران از پیش‌روهای پاسپورت الکترونیکی از سال‌های گذشته است، تاکید کرد: فرودگاه حضرت امام (ره) از معدود فرودگاه‌های جهان است که در آن ویزای فرودگاهی صادر می‌شود و در طول یکسال حداقل ۴ میلیون مسافر خروجی دارد و در همین راستا افسران گذرنامه ما در منطقه به عنوان بهترین تشخیص‌دهنده ویزای درست از جعلی معروف هستند.

فتاحی در ادامه می‌افزاید: مدت زمان انجام چک گذرنامه در گیت‌های فرودگاه امام (ره) به طور متوسط ۶ ثانیه است و حداکثر زمان ماندگاری در شلوغ‌ترین صف‌ها حدود 20 تا 30 دقیقه خواهد بود؛ این در حالی است که این مدت زمان در کششورهای دیگر بیش از این است.

سرپرست شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با تاکید بر این‌که همکاران بنده در حال تلاش شبانه روزی هستند تا در ظرفیتی ۴.۵ میلیونی به قریب ۹ میلیون نفر خدمات بدهند و فرصتی برای خودنمایی و عرض اندام ندارند، افزود: همکاران بنده در فرودگاه امام (ره)  با تلاش‌ها و موفقیت‌های پی‌درپی در پروازهای تابستانی، پروازهای تحلیف، پروازهای حج و ... باعث سربلندی میهن و البته ترس رقبای هوایی کشور عزیزمان شده‌اند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 0 0

    کجای این پاسخ قاطع بود؟!!!