| کد خبر: 4784 |

کرایه تاکسی و اتوبوس تا یک ماه آینده تغییر نمی‌کند / نرخ بیکاری اصفهان بیشتر از میانگین کشوری

تین نیوز | رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: تا یک ماه آینده هیچ افزایش قیمتی در خصوص کرایه‌ حمل و نقل عمومی نخواهیم داشت.
 
رضا امینی پیش از ظهر امروز در سی و چهارمین جلسه‌ی علنی شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن تبریک به مناسبت هفته نکوداشت اصفهان و هم‌چنین تکریم مقام کارگر اظهار داشت: شهرداری باید در این هفته در قالب تبلیغات شهری تکریم مقام کارگر را در دستور کار خود قرار دهد و اجازه‌ ندهد هفته کارگر با توجه به هفته نکوداشت اصفهان نادیده گرفته شود.
 
وی با اشاره به فعالیت 9 هزار واحد صنعتی در اصفهان افزود: با وجود این تعداد واحد صنعتی اصفهان قطب صنعتی کشور است و باید با استفاده و تقویت این ظرفیت اقتصاد درون‌گرا را در استان ایجاد کنیم.
 
نرخ بیکاری اصفهان بیش از میانگین کشوری است
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان به افزایش نرخ بیکاری در سطح شهر اصفهان با توجه به تعطیل و یا نیمه تعطیل شدن برخی از مراکز صنعتی اطراف شهر اشاره کرد و گفت: متاسفانه در حال حاضر نرخ بیکاری در شهر اصفهان بیش از میانگین کشوری است و مسئولان باید توجه ویژه داشته باشند.
 
 وی به اجرای طرح منزلت بازنشستگان در برخی از استان‌های کشور اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به اینکه 14 هزار بازنشسته از 200 هزار بازنشسته‌ کشوری در اصفهان وجود دارد باید هر چه سریعتر در این خصوص برنامه‌ریزی‌های دقیقی صورت پذیرد.
 
امینی با اشاره به فرارسیدن روز شوراها و گرامیداشت این روز نیز اظهار داشت: در حال حاضر قانون جدید شوراها در حال تدوین است و از قانونگذاران تقاضا داریم پیش نویس این قانون را به شوراهای مناطق مختلف ارایه دهند تا بر اساس نیازهای محلی و منطقه‌ای برنامه‌ریزی‌ها و پیشنهادات لازم ارائه شود.
 
کرایه تاکسی و اتوبوس تا یک ماه آینده افزایش نمی‌یابد
وی با اشاره به افزایش نرخ سوخت از 24 ساعت گذشته نیز افزود: تا یک ماه آینده هیچ افزایش قیمتی در خصوص کرایه‌ی حمل و نقل عمومی نخواهیم داشت.
 
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان به افزایش مشاغل مزاحم در سطح شهر اصفهان نیز اشاره کرد و ادامه داد: شهرداری باید در خصوص واگذاری امتیاز کسب به کسبه نهایت دقت را داشته باشد چرا که در بسیاری از مناطق مختلف شهر از فعالیت برخی کسبه ناراضی هستند و در این زمینه شکایاتی به شورای اسلامی شهر اصفهان ارایه شده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.