| کد خبر: 4544 |

مصوبات افزایش کرایه تاکسی‌ها و اتوبوس‌های اصفهان تعیین تکلیف می‌شود

تین نیوز | عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مصوبات افزایش کرایه تاکسی‌ها و اتوبوس‌های اصفهان به هیئت حل اختلاف استانداری ارسال شده و اجرایی شدن این مصوبات در گروی تصمیم این هیئت است.
احمد عاملی امروز  در پاسخ به این سؤال که با توجه به اینکه مصوبات افزایش کرایه اتوبوس‌ها و تاکسی‌های اصفهان در روز‌های پایانی سال گذشته به تصویب شورای شهر رسیده است، این مصوبات در چه زمانی اجرایی می‌شود، اظهار کرد: در پایان سال گذشته شورای شهر نسبت به تصویب افزایش 20 درصدی کرایه اتوبوس‌ها و افزایش 20 درصدی کرایه تاکسی‌ها اقدام کرده است.
 
وی به ضرورت انجام مراحل قانونی برای اجرایی شدن مصوبات شورای شهر اشاره کرد و ادامه داد: تمام مصوبات شورای شهر از جمله مصوبات افزایش کرایه تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها باید به تأیید فرمانداری برسد و اجرایی شدن این مصوبات به تأیید نهایی فرمانداری نیاز دارد.
 
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه مصوبات افزایش کرایه تاکسی‌ها و اتوبوس‌های اصفهان پس از تصویب به فرمانداری ارسال شده است، تصریح کرد: فرمانداری در مهلت قانونی خود به این مصوبات پاسخ داده و به دلیل مخالفت فرمانداری، این مصوبات به شورای شهر بازگردانده شده است.
 
وی با بیان اینکه اما شورای شهر با برگزاری جلساتی به این نتیجه رسیده که اجرای این مصوبات ضروری بوده و به صورت مجدد مصوبات افزایش کرایه تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها را به فرمانداری ارسال کرده است، اضافه کرد: فرمانداری نیز این مصوبات را به هیئت حل اختلاف استانداری ارسال کرده تا این هیئت در مورد این مصوبات تصمیم‌گیری کند.
 
عاملی تاکید کرد: مصوبات افزایش کرایه تاکسی‌ها و اتوبوس‌های اصفهان به هیئت حل اختلاف استانداری ارسال شده و اجرایی شدن این مصوبات در گروی تصمیم این هیئت است.
 
وی با اشاره به اینکه البته از ابتدا عنوان شده بود که مصوبات افزایش 20 درصدی کرایه اتوبوس‌ها و افزایش 20 درصدی کرایه تاکسی‌های اصفهان پس از اعلام افزایش نرخ حامل‌های انرژی صورت بگیرد، گفت: با توجه به افزایش نرخ حامل‌های انرژی قمیت کرایه‌ها نیز باید افزایش پیدا کند.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.