| کد خبر: 266298 |

◄ افتتاح پایگاه اورژانس در پایانه بار تبریز

پایگاه اورژانس پایانه بار تبریز همزمان با برگزاری یادواره شهدای راننده و حمل و نقل استان آذربایجان‌شرقی در محل پایانه‌ بار تبربز افتتاح شد.

تین نیوز

یادواره شهدای راننده و حمل و نقل استان آذربایجان‌شرقی در محل پایانه‌ بار تبربز برگزار شد.

به گزارش تین نیوز، مهدی رشادی شهروند خبرنگار این شبکه خبری گفت: با همکاری پایگاه مقاومت بسیج و انجمن صنفی رانندگان تبریز یادوراه شهدای راننده در محل پایانه بار تبریز برگزار شد.

به گفته این راننده کامیون، مراسم مذکور در آستانه سالروز حماسه نهم دی و سالگرد ایام شهادت سردار دل ها شهید حاج قاسم سلیمانی برگز شده است.

بیشتر بخوانید: 

در این مراسم جمعی از مسئولان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ ای استان آذربایجان شرقی و مقامات سپاه پاسداران استان،  خانواده معزز شهدای حمل و نقل و ...حضور داشتند.

در مراسم مذکور یاد و نام شهدای حمل و نقل گرامی داشته شد و از رشادت و جان‌ فشانی دیگر رانندگان که در طول هشت سال دفاع مقدس با جان و مال خود در جبهه‌ های حق علیه باطل بوده‌ اند تقدیر به عمل آمد. 

قابل ذکر است استان آذربایجان شرقی ۳۸ شهید از قشر راننده در طول دوران دفاع مقدس تقدیم انقلاب نموده است.

به گفته رشادی، در پایان این مراسم نیز پایگاه اورژانس پایانه بار تبریز افتتاح شد.

شهدای راننده

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ظفرعظیمی مهر 0 0

    سلام .خدمت همکاران عرض کنم پایانه بار تبریز بزرگترین مشکل پایانه این است که نوددپنج درصدبارهای موجود در تبریز خارج از پایانه وبصورت دلالی وغبرفانونی وبا کرایه های بسیار پایین وکمیسیونهای نجومی توسط شرکتهای حمل ونقل متخلف حمل میشود تنها بارهای تراکتورسازی تبریز و پتروشیمی تبریز درپایانه بار تبریز اعلام بار میشود در واقع اعلام بار تبریز در پشت میدان تره بار تبریز جاده آذرشهر است اگر مدیرکل سازمان وانجمن صنفی رانندگان زورشان به انجمن شرکتهای حمل ونقل برسد که نمیرسد تمام بارها درپایانه اعلام شود تبریز هم مث پایانه بار قزوین بهترین پایانه میشود.حیف که بارها درخارج پایانه حمل میشود وکامیونهای تبریز حدود یک ماه نوبت میخوابند تا بار تراکتوری پلی اتیلنی بزنند.