◄ لزوم بازنگری در سهمیه سوخت ناوگان باری جاده ای
یک راننده فعال در بخش حمل و نقل جاده ای کالا معتقد است سهمیه سوختی که به ناوگان باری اختصاص می یابد، کافی نیست.
یک راننده فعال در بخش حمل و نقل جاده ای کالا معتقد است سهمیه سوختی که به ناوگان باری اختصاص می یابد، کافی نیست.
به گزارش تین نیوز، ابوالفضل کریمی راننده کامیون و دبیر انجمن کامیونداران و رانندگان شهر دیزیچه در این مورد به خبرنگار ما گفت: سوخت کامیون ها در نیمه ماه تمام می شود و سوختی وجود ندارد که بشود کار کرد و تعهدات را انجام داد.
وی افزود: سوخت آزاد هم در جایگاه ها به فروش نمی رسد و اغلب جایگاه ها کارت سوخت آزاد ندارند و همین امر موجب بروز مشکلاتی برای رانندگان شده است.
کریمی با بیان این که لازم است مسئولان بخش حمل و نقل و وزارت نفت مشکل تأمین سوخت ناوگان حمل و نقل بار را مورد توجه دهند، عنوان کرد: رانندگان درگیر موضوعات متعددی از جمله هزینه مالیات، بیمه تامین اجتماعی، تعمیر و نگهداری کامیون، اقساط مربوط به وام های دریافتی و ... هستند.
این شهروند خبرنگار ادامه داد: همه این هزینه ها باید به موقع پرداخت شود اما وقتی سوخت سهمیه ای برای کار کردن تمام می شود و سوخت آزاد هم در دسترس نیست چگونه می توان کار کرد و این هزینه ها را پرداخت کرد.
آذر ماه امسال نیز یکی دیگر از رانندگان به تین نیوز گفته بود: به دلیل کم بودن سهمیه ها در ماه جاری، سهمیه سوخت اغلب کامیون ها به اتمام رسیده و آنان به خرید گازوئیل آزاد روی آورده اند.
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمیکند.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.