| کد خبر: 239476 |

◄ لزوم بازنگری در سهمیه سوخت ناوگان باری جاده ای

یک راننده فعال در بخش حمل و نقل جاده ای کالا معتقد است سهمیه سوختی که به ناوگان باری اختصاص می یابد، کافی نیست.

تین نیوز

یک راننده فعال در بخش حمل و نقل جاده ای کالا معتقد است سهمیه سوختی که به ناوگان باری اختصاص می یابد، کافی نیست.

به گزارش تین نیوز، ابوالفضل کریمی راننده کامیون و دبیر انجمن کامیونداران و رانندگان شهر دیزیچه در این مورد به خبرنگار ما گفت: سوخت کامیون ها در نیمه ماه تمام می شود و سوختی وجود ندارد که بشود کار کرد و تعهدات را انجام داد.

وی افزود: سوخت آزاد هم در جایگاه ها به فروش نمی رسد و اغلب جایگاه ها کارت سوخت آزاد ندارند و همین امر موجب بروز مشکلاتی برای رانندگان شده است.

کریمی با بیان این که لازم است مسئولان بخش حمل و نقل و وزارت نفت مشکل تأمین سوخت ناوگان حمل و نقل بار را مورد توجه دهند، عنوان کرد: رانندگان درگیر موضوعات متعددی از جمله هزینه مالیات، بیمه تامین  اجتماعی، تعمیر و نگهداری کامیون، اقساط مربوط به وام های دریافتی  و ... هستند.

این شهروند خبرنگار ادامه داد: همه این هزینه ها باید به موقع پرداخت شود اما وقتی سوخت سهمیه ای برای کار کردن تمام می شود و سوخت آزاد هم در دسترس نیست چگونه می توان کار کرد و این هزینه ها را پرداخت کرد.

آذر ماه امسال نیز یکی دیگر از رانندگان به تین نیوز گفته بود: به دلیل کم بودن سهمیه ها در ماه جاری، سهمیه سوخت اغلب کامیون ها به اتمام رسیده و آنان به خرید گازوئیل آزاد روی آورده اند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • کورش 0 0

    بخاطر پیر و پیغمبر کاری کنید ۴ خانواده فقط چشممون به ۱ کامیونه تک باری هستش و الان ۱۵ روزه بخاطر نبود سهمیه گازوییل خوابیده،نمیدونم چه بی شرف و بیسواد احمقی داره این کارها رو میکنه فکر نمیکنه شاید یه کامیون تعمیرات داشته باشه یا اینکه حدود ۴۰ روز بصورت محلی گندم و جو کار کنه که بارنامه نمیخواد یا ۳ماه بصورت محلی چغندر کار کنه که اگه بارنامه باشه باید روزی ۳ تا ۴ بارنامه بگیره که کشاورز بیچاره میشه همه اینها اصلا نیازی به بارنامه ندارن یا نمیصرفه که بارنامه بگیرن