| کد خبر: 187969 |

تشخیص خبرنگاران واجد شرایط دریافت طرح ترافیک توسط مدیران رسانه‌ها

دبیر کارگروه بررسی مدارک متقاضیان استفاده از سهمیه ویژه‌ خبرنگاری گفت: بعد از مشخص شدن اسامی خبرنگاران واجد شرایط دریافت طرح ترافیک از مدیران رسانه‌ها درخواست خواهد شد که بر اساس اولویت نام خبرنگاران خود برای طرح ترافیک را اعلام کنند.

تین نیوز

دبیر کارگروه بررسی مدارک متقاضیان استفاده از سهمیه ویژه‌ خبرنگاری طرح ترافیک گفت: بعد از مشخص شدن اسامی خبرنگاران واجد شرایط دریافت طرح ترافیک از مدیران رسانه‌ها درخواست خواهد شد که بر اساس اولویت نام خبرنگاران خود برای طرح ترافیک را اعلام کنند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از تسنیم، فرهاد خوانساری با اشاره به بررسی آثار و مدارک خبرنگاران برای اخذ مجوز ورود به طرح ترافیک 98 اظهار کرد: در این زمینه از زمان آغاز ثبت‌نام طرح ترافیک خبرنگاران، اعضای کمیته 7 نفره‌‌ای بر اساس مصوبه شورای شهر تهران تشکیل شده است که در حال حاضر فرایند بررسی مدارک ادامه دارد.

وی تصریح کرد: پس از اتمام ثبت‌نام از خبرنگاران در طرح ترافیک خبرنگاری در سایت تهران من که حدود 6 هزار نفر ثبت‌نام کرده‌‌اند، قرار است به 2060 نفر از این افراد طرح ترافیک خبرنگاری داده شود.

دبیر کارگروه بررسی مدارک و اسناد متقاضیان استفاده از سهمیه ویژه‌ خبرنگاری در ادامه با اشاره به زمان صدور مجوز طرح ترافیک خبرنگاری 98 تصریح کرد: تا زمان اتمام بررسی اسناد و مدارک نمی‌توان در این زمینه اظهار‌نظر کرد و باید منتظر پایان بررسی مدارک توسط کارگروه باشیم.

خوانساری گفت: البته تردد  برای آن دسته از خبرنگارانی دارای مجوز طرح ترافیک سال گذشته تا 31 اردیبهشت امسال تمدید شده است و تلاش می‌شود تا قبل از این زمان، بررسی مدارک و اسناد خبرنگاران به پایان برسد.

وی اضافه کرد: البته احتمال تمدید تردد خبرنگاران با مجوز طرح ترافیک سال گذشته وجود دارد چرا که حجم ثبت‌نام‌کنندگان بسیار است و رسیدگی به مدارک آنها زمان‌بر است و تعداد افرادی که برای دریافت سهمیه خبرنگاری ثبت‌نام کرده‌اند نسبت به سال گذشته تا حدودی افزایش داشته است و از آنجایی که برخی اطلاعات تکراری است باید نسبت به احصای مدارکی که با هم همپوشانی دارند اقدام کنیم تا آمار مشخصی از تعداد ثبت‌نامی‌ها به دست آید.

دبیر کارگروه بررسی مدارک و اسناد متقاضیان استفاده از سهمیه ویژه‌ خبرنگاری درباره اعلام اسامی خبرنگاران واجد شرایط برای دریافت طرح ترافیک خبرنگاری گفت: با توجه به اینکه در ارتباط با صدور مجوز طرح ترافیک خبرنگاری محدویت‌های به لحاظ تعداد وجود دارد بر همین اساس همانند سال گذشته از مدیران رسانه‌ها درخواست خواهد شد که اسامی خبرنگارانی که واجد شرایط هستند را به کمیته مربوطه اعلام کنند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.