| کد خبر: 260960 |

توسط شرکت رجا و در مسیر تهران - کرمانشاه انجام شد

راه اندازی قطار جدید 4 ستاره با بلیت 211 هزار تومانی برای زائران اربعین

شرکت حمل‌و نقل ریلی رجا در راستای ایجاد سهولت در حمل‌و‌نقل زائران اربعین حسینی (ع)، قطار فوق‌العاده تهران-کرمانشاه و بالعکس را راه‌اندازی کرد.

تین نیوز
شرکت حمل و نقل ریلی رجا در راستای ایجاد سهولت در حمل و نقل زائران اربعین حسینی (ع)، قطار فوق العاده تهران کرمانشاه و بالعکس را راه اندازی کرد. 
 عضو هیأت مدیره و معاون اجرایی شرکت حمل و نقل ریلی رجا با اعلام این خبر افزود: با عنایت به استقبال زائران اربعین از قطار های رجا، این شرکت علاوه بر قطار های قبلی، امکان خرید بلیت قطار فوق العاده تهران کرمانشاه و بالعکس را از تاریخ ۷ تا ۱۷ شهریور ماه ۱۴۰۲ ایجاد کرده که همه روزه آماده انتقال مسافران و زائران است.
 

علیرضا علی سلیمانی با بیان اینکه نوع قطار در نظر گرفته شده برای این مسیر از نوع واگن های ۴ ستاره اتوبوسی صبا است، اعلام کرد: مسافران برای رزرو بلیت می توانند علاوه بر مراجعه به سایت رجا به نشانی: www.raja.ir از طریق شماره تلفن شبانه روزی ۱۵۳۹، مراجعه حضوری به آژانس های فروش و سایر سایت ها و اپلیکیشن های مجاز فروش بلیت نیز اقدام به تهیه بلیت کنند.

علی سلیمانی از قیمت حدود ۲۱۱ هزار تومانی هر بلیت در این مسیر خبر داد و افزود: ساعت حرکت این قطار از مبدأ تهران همه روزه ۲۳:۵۹ و برگشت نیز از مبدأ کرمانشاه ۱۵:۱۰ است.

عضو هیأت مدیره رجا عنوان کرد: هم و طنان گرامی برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص بهای بلیت، ساعت حرکت و سایر اطلاعات مرتبط با سفر با قطار های رجا می توانند از طریق تلفن ۱۵۳۹ به صورت شبانه روزی تماس حاصل کرده یا به سایت این شرکت به نشانی www.raja.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.