| کد خبر: 260977 |

◄ به مشکلات کارکنان شرکت مترو تهران رسیدگی می شود

دوازدهمین برنامه هم اندیشی و رسیدگی به مشکلات کارکنان شهرداری تهران در شرکت مترو برگزار شد.

تین نیوز

دوازدهمین برنامه بازدید و هم اندیشی مدیران اداره کل سرمایه انسانی، با هدف رسیدگی به مشکلات کارکنان و با حضور اکبر مردانی مدیرکل سرمایه انسانی شهرداری به همراه جمعی از مدیران شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) برگزار و پیرامون مسائل و چالش های مرتبط با حوزه سرمایه انسانیِ این مجموعه، بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل سرمایه انسانی شهرداری تهران، در نشست هم اندیشی با مسئولان شرکت مترو، توضیحاتی در خصوص عملکرد و همچنین مشکلات و معضلات موجود در این شرکت از سوی محسن هرمزی مدیرعامل شرکت مترو تهران ارائه شد و مدیرکل سرمایه انسانی شهرداری پس از بررسی موارد مطروحه، به بیان نقطه نظرات خود پرداخت.

مردانی ضمن قدردانی از اقدامات صورت گرفته در شرکت مترو تهران، تکریم کارکنان و عدالت محوری در انجام امور محوله را از جمله اولویت ها و رویکردهای مهم این اداره کل برشمرد و افزود: برنامه ریزی و ایجاد فضای مناسب در مسیر پیشبرد اهداف سازمان، با همسویی و همکاری کلیه کارکنان محقق خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به لزوم رسیدگی به درخواست کارکنان، خواستار پاسخگویی شفاف و صریح به دغدغه های ایشان و همچنین اقدام مثبت در راستای رفع نیازهای آنان و تحقق اهداف مرتبط با پرسنل شد.

مدیرکل سرمایه انسانی شهرداری تهران با همراهی جمعی از معاونان و مدیران این اداره کل و مسئولان شرکت مترو، ضمن بازدید از بخش های مختلف شرکت، از نزدیک با همکاران مترو به دیدار و گفت و گو پرداخت و به درخواست متقاضیان رسیدگی کرد.

در پایان این برنامه از برخی کارمندان نمونه شرکت مترو تجلیل به عمل آمد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • امیر 0 0

    اینا ماهی ۳۰ میلیون دارن حقوق میگیرن به عنوان کارگری با اضفه کارای الکی دست به پیچ گوشتی هم نمیزنن همه کارا رو پیکانکار میکنه بعد مشکلاتم دارن؟؟؟