| کد خبر: 256489 |

استفاده از کیف پول شهروندی به زودی در متروی تهران آغاز می شود

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از استفاده از کیف پول شهروندی در متروی تهران خبر داد.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه با بیان این که استفاده از کیف پول شهروندی به زودی در متروی تهران آغاز می شود، گفت: خوشبختانه اکنون مشکلات قبلی در حوزه بلیت فروشی برطرف شده است و در حال حاضر هم بلیت فروشی نقدی و هم فروش بلیت تک سفره در تمام ایستگاه های مترو انجام می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایلنا، مسعود درستی  مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو در پاسخ به سوالی درباره علت خرابی برخی دستگاه های فروش بلیت در ایستگاه ها و راهکار شرکت مترو برای حل این معضل اظهار داشت: ما خرابی برخی دستگاه های بلیت فروشی را انکار نمی کنیم و به محض این که گزارشی در این زمینه به مسئولان هر ایستگاه می رسد، همکاران ما برای رفع خرابی این دستگاه ها تلاش می کنند و ما هم پیگیری های لازم را انجام می دهیم.

وی افزود: خوشبختانه اکنون مشکلات قبلی در حوزه بلیت فروشی برطرف شده است و در حال حاضر هم بلیت فروشی نقدی و هم فروش بلیت تک سفره در تمام ایستگاه های مترو انجام می شود. 

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه ادامه داد: مهمترین برنامه ای که برای بهبود وضعیت بلیت فروشی در ایستگاه ها مترو داریم، راه اندازی سامانه کیف پول شهروندی است. البته استفاده از این سامانه برای تمام خدمات ارائه شده توسط شهرداری تهران گسترش خواهد یافت، اما شروع آن با مترو خواهد بود. 

درستی تاکید کرد: سازمان فاوای شهرداری تهران برای راه اندازی سامانه کیف پول شهروندی گام بزرگی را برداشته و در حال حاضر اقدامات نرم افزاری مربوط به این سامانه انجام شده و زیرساخت های سخت افزاری مربوط به آن نیز در ایستگاه های مترو در حال نصب است و در آینده نزدیک شاهد اتفاقات خوبی در این زمینه خواهیم بود. 

وی در پایان تصریح کرد: این سامانه به گونه ای طراحی شده است که شهروندان می توانند به صورت اینترنتی و حضوری، کیف پول شهروندی خود را شارژ کنند و از خدمات مورد نیاز خود بهره ببرد. استفاده از این کیف پول به زودی در متروی تهران آغاز خواهد شد. 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.