| کد خبر: 246093 |

◄ تسریع اورهال قطارهای متروی تهران با همکاری یک شرکت آلمانی

نماینده شرکت VOITH آلمان از همکاری مشترک با شرکت بهره‌برداری مترو و شرکت واگن‌سازی تهران جهت تسریع در اورهال قطارهای مترو خبر داد.

تین نیوز

نماینده شرکت VOITH آلمان از همکاری مشترک با شرکت بهره‌برداری مترو و شرکت واگن‌سازی تهران جهت تسریع در اورهال قطارهای مترو خبر داد.

به گزارش تین نیوز، جلسه مشترک بین شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه، شرکت واگن‌سازی تهران و نمایندگان شرکت VOITH آلمان با حضور دکتر مهدی شایسته اصل مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه در این شرکت برگزار شد.

در این جلسه کسری زادگری نماینده شرکت VOITH آلمان با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی های لازم برای بازسازی ۴۲ رام قطار DC متروی تهران و تبدیل سیستم رانش آنها به سیستم AC انجام شده است، افزود: با ارتقاء این قطارها، شرکت بهره‌برداری متروی تهران قادر خواهد بود ناوگانی را که تقریباً ازکارافتاده و از رده خارج شده است را به چرخه بهره‌برداری باز گرداند.

وی تصریح کرد: با اجرایی‌شدن این پروژه امکان بهره‌برداری از قطارها تا ۲۵ الی ۳۰ سال آینده فراهم می‌شود.

نماینده شرکت VOITH آلمان با بیان اینکه در خصوص انتقال دانش در مباحثی چون سیستم رانش و تجهیزات الکتریکی و مکانیکی مربوطه نیز تصمیماتی گرفته شده است، خاطرنشان کرد: این شرکت مذاکرات خود را با بانک ایران - اروپا EIH جهت تأمین مالی پروژه و تأییدیه بانک خارجی مبنی بر پذیرش پوشش اعتباری انجام خواهد داد و هم‌زمان شرکت واگن‌سازی تهران به همراه نمایندگان شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه به نهایی کردن چارچوب فنی پروژه اقدام خواهند کرد.

بر اساس گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه؛ زادگری گفت: همکاری مشترک شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه، شرکت واگن‌سازی تهران، بانک ایران - اروپا و شرکت آلمانی به‌منظور اورهال ۱۶۸ دستگاه گیربکس لوکوموتیوهای TM3 با تأمین منابع مالی (فاینانس) نیز انجام خواهد شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.