| کد خبر: 243134 |

◄ تحویل ۲۰۹چرخ واگن به شرکت بهره‌برداری مترو تهران

با پیگیری‌ تأمین به‌موقع نقدینگی و کنترل روندهای اجرایی توسط این معاونت، ۲۰۹ عدد چرخ واگن بیش از ۱۰۰ روز زودتر از کل زمان پیش‌بینی شده در قراردادها، تحویل انبار شرکت بهره‌برداری مترو شده است.

تین نیوز

معاون مالی و اقتصاد شهری شهردار تهران گفت: با پیگیری‌ تأمین به‌موقع نقدینگی و کنترل روندهای اجرایی توسط این معاونت، ۲۰۹ عدد چرخ واگن بیش از ۱۰۰ روز زودتر از کل زمان پیش‌بینی شده در قراردادها، تحویل انبار شرکت بهره‌برداری مترو شده است.

به گزارش تین نیوز، ابوالفضل فلاح با اشاره به اقدامات مؤثر این دوره از مدیریت شهری تهران در تأمین و خرید قطعات مورد نیاز مترو، اظهار کرد: با توجه به تحریم‌های کشور، به تازگی دو هزار چرخ مترو به همت شرکت سرمایه‌گذاری شهر از طریق مناقصه عمومی ثبت سفارش و در مرحله نخست ۹۰۰ چرخ در سه پارت وارد کشور شده که ۲۰۹ عدد تحویل و مابقی در مرحله نهایی ترخیص از گمرک است.

وی ادامه داد: با پیگیری‌ها تأمین به موقع نقدینگی و کنترل روندهای اجرایی توسط این معاونت، ۲۰۹ عدد چرخ واگن بیش از ۱۰۰ روز زودتر از کل زمان پیش‌بینی شده در قراردادها، تحویل انبار شرکت بهره‌برداری مترو شده است.

معاون مالی و اقتصاد شهری شهردار تهران تصریح کرد: طی هفته‌های آینده، مابقی چرخ‌ها به صورت مرحله‌ای به انبار شرکت بهره‌برداری مترو منتقل خواهد شد تا در بخش تعمیرات و نگهداری ناوگان استفاده شوند.

وی خاطرنشان کرد: در سال‌های گذشته به دلایل نامعلوم، اقدامی برای تأمین قطعات یدکی به ویژه چرخ که از مهم‌ترین قطعات مورد نیاز برای نگهداری واگن‌ها است، نشده بود؛ با ورود این تعداد چرخ مترو، بخش قابل توجهی از مشکلات رفع خواهد شد.

فلاح با تاکید بر اینکه با برنامه‌ریزی به عمل آمده در هفته‌های آینده این روال تا تأمین قطعات ضروری مترو ادامه خواهد داشت، گفت: امیدوارم با رویکرد شهردار تهران برای خرید قطعات اضطراری مترو، شاهد افزایش رضایت‌مندی مسافران و بهبود کیفیت خدمت‌رسانی و افزایش ایمنی مترو باشیم.

وی تصریح کرد: همچنین با برنامه‌ریزی صورت گرفته توانستیم با همکاری شرکت سرمایه‌گذاری شهر، خرید این چرخ‌ها را ۵۰ درصد ارزان‌تر تهیه کنیم؛ به طوری که ۲۷ میلیارد تومان به‌طورمستقیم کاهش قیمت در این خرید صورت گرفت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.