| کد خبر: 239143 |

◄ تعطیلی خدمات‌رسانی در محدوده ایستگاه کرج تا هشتگرد در روزهای تعطیل

سرویس‌دهی خط پنج مترو، در محدوده ایستگاه کرج تا ایستگاه هشتگرد در روزهای تعطیل تا پایان سال انجام نمی‌شود.

تین نیوز

مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه به اطلاع می‌رساند سرویس‌دهی خط پنج مترو، در محدوده ایستگاه کرج تا ایستگاه هشتگرد در روزهای تعطیل تا پایان سال انجام نمی‌شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، سرویس‌دهی خط پنج مترو در محدوده ایستگاه کرج تا ایستگاه هشتگرد در روزهایپنجشنبه ۲۳و جمعه ۲۴ دی‌ماه و جمعه اول، ۸ ، ۱۵، ۲۲، ۲۹ و سه‌شنبه ۲۶ بهمن‌ماه سال جاری و جمعه ۶، ۱۳ و سه‌شنبه ۱۰ اسفندماه روزهای تعطیل تا پایان سال به علت انجام عملیات اجرایی پروژه تعمیرات اساسی شبکه برق بالاسری انجام نمی‌شود.

سرویس‌دهی در خط ۵ متروی تهران از ایستگاه کرج تا تهران (صادقیه) و بالعکس طبق جدول زمان‌بندی قبلی بدون هیچ محدودیتی انجام می‌شود.

بر اساس گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه، لازم به توضیح است به‌منظور رفاه حال مسافران این مسیر و طبق هماهنگی‌های انجام شده در کمیته فنی استانداری البرز، سازمان اتوبوسرانی و پلیس راهور برنامه‌ریزی‌های لازم برای سرویس‌دهی مناسب به مسافران ایستگاه‌های گلشهر و محمدشهر تا رسیدن به ایستگاه متروی کرج با سایر وسایل حمل‌ونقل عمومی به‌خصوص اتوبوس‌های شهری انجام شده و از ابتدای ساعت بهره‌برداری تا پایان آماده خدمت‌رسانی به مسافران خواهند بود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.