| کد خبر: 231977 |

برنامه های فرهنگی مترو تهران به مناسبت سالروز ارتحام امام(ره)

برنامه‌های فرهنگی شرکت بهره برداری مترو تهران به مناسبت سی و دومین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)، اعلام شد.

تین نیوز

برنامه‌های فرهنگی شرکت بهره برداری مترو تهران به مناسبت سی و دومین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)، اعلام شد.

به گزارش تین نیوز، به همت معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران و به مناسبت سی و دومین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و قیام پانزده خرداد برنامه‌های فرهنگی در ایستگاه‌های منتخب برگزار می‌شود.

سید مجتبی تقوی‌نژاد معاون امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری مترو تهران گفت: همزمان با سی و دومین عروج ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و با هدف ارتقای آگاهی و شناخت مسافران مترو با شخصیت و سبک زندگی حضرت امام خمینی (ره) برنامه‌های متنوع فرهنگی در ایستگاه‌های مترو برگزار می‌شود.

وی با اشاره به تقارن این ایام با سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق علیه السلام افزود: به منظور ایجاد فضای بصری متناسب با ایام کلیه ایستگاه‌های مترو به وسیله کتیبه‌های فرهنگی ویژه سالگرد ارتحال امام، سالگرد قیام پانزده خرداد و شهادت امام جعفر صادق علیه‌السلام فصاسازی می‌شود. همچنین دو نمایشگاه عکس و پوستر «زندگی به سبک روح‌الله» در ایستگاه‌های میدان حضرت ولی عصر (عج)، امام خمینی (ره) و فردوسی و «نشانی آفتاب» در ایستگاه دروازه شمیران به نمایش گذاشته می‌شود.

تقوی‌نژاد با اشاره به تولیدات سمعی و بصری معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری مترو تهران تصریح کرد: پخش تیزر با محتوای این سه رویداد در قالب موشن گرافی و با مشارکت و همکاری فرهنگسرای مترو از طریق نمایشگر ایستگاه‌های مترو و هم‌چنین تولید و پخش پادکست رادیویی با موضوع سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) در تمام ایستگاه‌های مترو از دیگر برنامه‌های فرهنگی این ایام است.

معاون امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری مترو تهران افزود: به همین مناسبت گروه هم‌خوانی و هم‌سرایی شهید فرجی در دو ایستگاه امام خمینی (ره) و تئاتر شهر با خواندن قطعات مربوط به سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) به اجرای برنامه می‌پردازند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.