| کد خبر: 231538 |

عذرخواهی شرکت بهره برداری مترو به دلیل نقص فنی در خط ۳ مترو

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه گفت: نبود پایانه مهمترین مشکل در خط ۳ متروی تهران است.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه گفت: نبود پایانه مهمترین مشکل در خط ۳ متروی تهران است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، علی عبداله پور ضمن عذر خواهی از شهروندان و مسافران افزود: روز سه شنبه ۴خردادماه ۱۴۰۰ساعت ۷:۳۷ یکی از قطار های خط ۳ از سمت آزادگان دچار نقص فنی شد و تا خارج کردن این قطار از سیستم حدود پانزده دقیقه سرویس دهی در این خط با تاخیر انجام شد.

وی تصریح کرد:  دلیل طولانی شدن زمان خارج کردن قطار  از مسیر  به دلیل نبود پایانه بود، اما با تلاش همکاران در اولین فرصت این مشکل رفع و حرکت قطارها به حالت عادی بازگشت.

بر اساس گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، عبداله پور افزود: تصاویر منتشر شده از ازدحام جمعیتی که در ایستگاه متروی تئاتر شهر در شبکه های اجتماعی منتشر شده، بخاطر تقاطعی بودن این ایستگاه با خط ۴ است. همچنین این موضوع در ساعت پیک مسافری اتفاق افتاده بوده که باعث شد ازدحام جمعیت را شاهد باشیم.

مدیر عامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه خاطرنشان کرد: پیگیر رفع مشکل نبود پایانه در این خط هستیم، امیدواریم هرچه زودتر این موضوع حل شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.