| کد خبر: 238776 |

ورود مسافر غیر ایرانی از فرانسه، دانمارک و نروژ به کشور ممنوع شد

پذیرش مسافران با تابعیت غیر ایرانی که در ۱۴ روز گذشته در یکی از کشورهای فرانسه، انگلیس، دانمارک و نروژ اقامت داشته یا به‌ طور «ترانزیت» در کشورهای فوق بوده‌اند، تا اطلاع ثانوی ممنوع شد.

تین نیوز

پذیرش مسافران با تابعیت غیر ایرانی که در ۱۴ روز گذشته در یکی از کشورهای فرانسه، انگلیس، دانمارک و نروژ اقامت داشته یا به‌ طور «ترانزیت» در کشورهای فوق بوده‌اند، تا اطلاع ثانوی ممنوع شد.

به گزارش تین نیوز، روابط عمومی هواپیمایی هما اعلام کرد با هدف افزایش اقدامات پیشگیرانه در جلوگیری از گسترش ویروس کرونا در کشور، مسافران ورودی در پروازهای بین المللی به ایران با داشتن شرایط جدید می‌توانند به ایران سفر کنند.

بر اساس این گزارش، پذیرش مسافران با تابعیت غیر ایرانی که در ۱۴ روز گذشته در یکی از کشورهای فرانسه، انگلیس، دانمارک و نروژ اقامت داشته و یا به‌ طور ترانزیت در کشورهای فوق بوده‌اند، تا اطلاع ثانوی امکان‌پذیر نیست. مسافران دیپلمات از این مقررات مستثنی هستند.

هم چنین تمامی مسافران بالای ۱۳ سال در پروازهای ورودی به ایران باید در محدوده ۷۲ ساعت مانده به پرواز آزمایش PCR را انجام داده و گواهی جواب منفی تست کرونا را به زبان انگلیسی به همراه داشته باشند.

مسافران بالای ۱۲ سال با تابعیت غیر ایرانی علاوه بر تست PCR، باید دارای کارت واکسیناسیون کرونا به زبان انگلیسی بوده و از آخرین نوبت تزریق واکسن ۱۴ روز گذشته باشد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.