| کد خبر: 215076 |

مدیر ایستگاه تهران هواپیمایی ایران ایر

◄ اجازه ورود مسافر مشکوک به کرونا در هواپیما نمی دهیم

مدیر ایستگاه تهران هواپیمایی ایران ایر با تاکید بر اینکه مسافر مشکوک به کرونا اجازه ورود به هواپیما را نخواهد داشت، بیان کرد: برای فاصله گذاری اجتماعی، اقدام به فروش تمام ظرفیت هواپیما نمی کنیم.

تین نیوز

مدیر ایستگاه تهران هواپیمایی ایران ایر با تاکید بر اینکه مسافر مشکوک به کرونا اجازه ورود به هواپیما را نخواهد داشت، بیان کرد: برای فاصله گذاری اجتماعی، اقدام به فروش تمام ظرفیت هواپیما نمی کنیم.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، مسعود محمدی مدیر ایستگاه تهران هواپیمایی ایران ایر در جمع خبرنگاران در حاشیه بازدید از عملیات ضدعفونی ناوگان این شرکت در پاسخ به سوال خبرنگار تین نیوز مبنی بر اینکه آیا موردی از ابتلا کرو پروازی این شرکت به کرونا داشته اید؟ گفت: در ابتدای شیوع این ویروس، برخی از کرو مبتلا شده بودند اما در حال حاضر خیر.

او در ادامه عنوان کرد: ما در پروازها تا جایی که امکان دارد، فاصله گذاری اجتماعی را رعایت میکنیم؛ در همین راستا هواپیماهای با ظرفیت 120 مسافر حداکثر 100 مسافر پذیرش داریم. 

او افزود: در فوکرها با ظرفیت 105 مسافر حداکثر 70 مسافر و در ای تی آرها با ظرفیت 65 مسافر حداکثر 45 مسافر می‌پذیریم.

او ضمن تاکید بر این مسئله که زدن ماسک در طول پرواز برای مسافران اجباری است، گفت: دوستان وزارت بهداشت نیز در تمامی ترمینال ها حضور دارند و ماسک به صورت دولتی در اختیار مسافران قرار داده میشود.

او اظهار داشت: طبق پروتکل‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و انکس سازمان بهداشت جهانی و همچنین طبق دستورالعمل 1900 سازمان هواپیمایی هیچ مسافر مشکوکی امکان ورود به هواپیما را نخواهد داشت و اگر در طول پرواز مسافری حتی سرفه کوچک و جزیی نیز داشته باشد به دو ردیف آخر صندلی هواپیما منتقل می‌شود.

بر اساس گفته وی؛ از سوی دیگر تب مسافر قبل از ورود به هواپیما از طریق تب‌سنج‌های استاندارد انجام می‌شود و احتمال ورود مسافر مبتلا به ویروس در هواپیما کم است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.