| کد خبر: 218668 |

افزایش ۵۸ درصدی صدور کارت سلامت رانندگان ناوگان باری در سیستان و بلوچستان

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان از افزیش ۵۸ درصدی صدور کارت سلامت رانندگان ناوگان باری در استان در پنج ماهه سال جاری خبر داد.

تین نیوز

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان از افزیش ۵۸ درصدی صدور کارت سلامت  رانندگان ناوگان باری در استان در پنج ماهه سال جاری خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی( سیستان و بلوچستان) تیمور باقری افزود: ۳ هزار و ۲۳۳ فقره کارت سلامت رانندگان ناوگان حمل و نقل باری در این مدت در استان صادر شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته با ۲ هزار و ۴۳ فقره رشد ۵۸ درصدی داشته است.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۴ مرکز تخصصی طب کار در سیستان و بلوچستان جهت انجام معاینات پزشکی رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی بار و مسافر زیر نظر این اداره کل مشغول به فعالیت هستند که در این مراکز آزمایشاتی از قبیل بینایی سنجی، شنوایی سنجی، روانشناسی، معاینات پزشکی بالینی فرد نظیر فشار خون، نوار قلب و آزمایشات روتین مانند قند خون، چربی خون و غیره جهت بررسی سلامت رانندگان انجام می شود.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان بیان کرد: با توجه به الزامی بودن داشتن کارت هوشمند برای فعالیت حرفه ای در بخش حمل و نقل جاده ای، اخذ کارت صحت و سلامت از جمله شرایط دریافت کارت مذکور محسوب می شود.

باقری تعداد ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای بار سیستان و بلوچستان را ۶ هزار و ۶۶۰ دستگاه عنوان کرد و افزود: در حال حاضر ۹ هزار و ۱۴۸  راننده استان در حوزه بار به ارائه خدمات به هموطنان گرامی می پردازند.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.