| کد خبر: 266788 |

کاهش ۳۸ درصدی تصادفات در طولانی‌ترین و پرترددترین محور استان سمنان

استاندار سمنان از کاهش ۳۸ درصدی تصادفات در طولانی ترین و پرترددترین محور این استان، به عنوان یکی از دستاوردهای دولت سیزدهم نام برد.

تین نیوز

 استاندار سمنان از کاهش ۳۸ درصدی تصادفات در طولانی ترین و پرترددترین محور این استان، به عنوان یکی از دستاوردهای دولت سیزدهم نام برد.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، سیدمحمدرضا هاشمی در یکصد و یازدهمین جلسه کاروان خدمت، ملاقات مردمی و دیدار چهره به چهره با مردم روستای قوشه در شهرستان سمنان، اظهار کرد: بیش از ۶۰۰ کیلومتر از محور پرتردد تهران - مشهد در استان سمنان واقع شده که میزان تصافات در این محور با کاهش روبه رو بوده است.

وی به تلاش های دولت برای حل مشکلات مردم اشاره و تصریح کرد: رئیس جمهور به معنای واقعی تمام وقت خود را صرف مردم کرده و ما نیز وظیفه داریم در گره گشایی از مشکلات مردم نهایت تلاش خود را به انجام برسانیم.

وی گفت: خوشبختانه تمامی مدیران استان به صورت کامل در تلاشند تا در زمینه های مختلف امور اجرایی استان را به نحو مطلوب به پیش ببرند.

استاندار سمنان با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای کاهش تلفات تصادفات جاده ای، گفت: کاهش ۳۸ درصدی میزان تصادفات جاده ای در محور امام رضا(ع) حاصل تلاش جمعی تمامی مسئولان و همراهی مردم استان است.

وی با تاکید بر این که موقعیت جغرافیایی ایران به لحاظ امنیتی در یکی از ناامن ترین مناطق دنیاست، اضافه کرد: به برکت جانفشانی شهدا و نعمت ولایت و پشتیبانی مردم، در شمار امن ترین کشورهای دنیا هستیم.

هاشمی همچنین به جایگاه والای رهبری در نظام اسلامی پرداخت و اظهار کرد: حمایت و همراهی مردم با رهبری معظم انقلاب، یکی از بالاترین افتخارات است.

استاندار سمنان به تلاش های مستمر دشمن به منظور القای ناامیدی در بین مردم پرداخت و افزود: همه ما وظیفه داریم در راستای افزایش رضایتمندی اقشار مختلف جامعه تلاش کنیم.

وی با اشاره به این که دشمن به دنبال القای یاس و ناامیدی در میان مردم است، عنوان کرد: وظیفه همه ما توجه به روستا و اهالی روستا است و در این راستا نهایت تلاش و کوشش خود را به کار خواهیم گرفت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.