| کد خبر: 265132 |

طرح راهسازی میامی جارجرم ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

حمیدی معاون عمرانی استاندار سمنان از اجرای طرح راهسازی میامی به سمت جارجرم در استان خراسان شمالی خبر داد و گفت: این مسیر تاکنون با ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی همراه بوده است.

تین نیوز

حمیدی معاون عمرانی استاندار سمنان از اجرای طرح راهسازی میامی به سمت جارجرم در استان خراسان شمالی خبر داد و گفت: این مسیر تاکنون با ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی همراه بوده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از بازار، محمد حمیدی در حاشیه بازدید از محور میامی - جاجرم ضمن بیان اینکه این طرح به طول ۹۲ کیلومتر در دست ساخت قرار دارد، تاکید کرد: ۲۰ کیلومتر از مسیر میامی - جاجرم با تلاش مسئولان راه و شهرسازی شرق استان سمنان آماده و در حال بهره برداری است.

وی با بیان اینکه ۲۰ کیلومتر دیگر از این مسیر در حال ساخت است، افزود: ابنیه فنی این فاز ساخته شده و راهداران در حال ساخت زیر سازی ۲۰ کیلومتر دوم هستند تا به زودی شاهد بهره برداری از ۴۰ کیلومتر مسیر میامی - جاجرم باشیم.

معاون عمرانی استاندار سمنان با بیان اینکه لایه اول آسفالت ۲۷ کیلومتر از جاده میامی - جاجرم انجام شده است، گفت: ۱۳ کیلومتر دیگر از این مسیر نیز در اولویت بعدی عملیات عمرانی قرار دارد.

حمیدی با بیان اینکه این پروژه پیشرفت ۵۰ درصدی داشته و در صورت تامین اعتبار طی مدت یکسال آینده می تواند به بهره برداری برسد، افزود: افتتاح این پروژه مسیر میامی به جاجرم را ۳۰ کیلومتر کوتاه تر خواهد کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.