| کد خبر: 222205 |

نیمی از تصادفات فوتی درون‌شهری سمنان مربوط به موتورسواران است

رییس پلیس راهور استان سمنان گفت: ۶ فقره از ۱۲ تصادف منجر به فوت سال ۹۹ در معابر شهری استان مربوط به راکبین موتورسیکلت بود

تین نیوز

 رییس پلیس راهور استان سمنان گفت: ۶ فقره از ۱۲ تصادف منجر به فوت سال ۹۹ در معابر شهری استان مربوط به راکبین موتورسیکلت بود

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، سرهنگ موسی بزرگی روز دوشنبه در نشست شورای هماهنگی ترافیک استان سمنان در استانداری افزود: ۴۱ درصد از تصادفات فوتی درون‌شهری استان نیز مربوط به عابرین پیاده است.

وی یادآور شد: در معابر درون شهری استان سمنان در سال‌های گذشته ۵۹ نقطه حادثه‌خیز شناسایی شد که تاکنون رفع مشکل و ایمن‌سازی در ۳۰ نقطه حادثه‌خیز انجام شد.

وی بیان کرد : تعداد تصادف های فوتی درون شهری در استان سمنان امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته به تعداد هشت نفر معادل ۴۲ درصد کاهش یافت و تصادفات جرحی نیز به تعداد ۳۰۵ مورد معادل ۲۰ درصد کاهش یافت.

بزرگی ادامه داد : تصادفات خسارتی درون شهری استان سمنان در سال ۹۹ نسبت به مدت مشابه سال قبل، بالغ بر ۲۶ درصد کاهش داشت.

رییس پلیس راهور استان سمنان افزود: امسال تعداد سوانح رانندگی در معابر درون شهری استان به نسبت سال قبل ۲۵ درصد کاهش یافت.

وی بیان کرد: شرایط ویژه ای به منظور تسهیل در ترخیص موتورسیکلت های موجود در پارکینگ های پلیس راهور استان از قبیل بخشودگی جرایم دیرکرد تخلفات، محاسبه هزینه‌نگهداری در پارکینگ به نرخ سال ۹۴، و امکان تقسیط جرایم معوقه، در نظر گرفته شد که در خصوص باید به شهروندان اطلاع رسانی شود.

رییس پلیس راهور استان سمنان تاکید کرد : ضرورت دارد اداره کل ورزش و جوانان استان، ساماندهی ورزشکاران رشته موتورسیکلت‌سواری را با به‌کارگیری نظارت های دقیق و مستمر، در دستور کار قرار دهد

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.