| کد خبر: 217904 |

۳۰۰ خودرو ناوگان عمومی استان سمنان رایگان گازسوز شد

مدیرشرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان سمنان گفت: ۳۰۰ خودرو عمومی در سراسر استان در قالب طرح گازسوز کردن خودروهای عمومی به صورت رایگان دوگانه‌سوز شد.

تین نیوز

مدیرشرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان سمنان گفت: ۳۰۰ خودرو عمومی در سراسر استان در قالب طرح گازسوز کردن خودروهای عمومی به صورت رایگان دوگانه‌سوز شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، علی اکبر عرب عامری ابراز داشت: خودروهای ناوگان عمومی تک سوز شامل تاکسی‌ها، ون و وانت‌بارها به صورت ۱۰۰ درصد رایگان دوگانه ‌سوز می‌شود.

وی ادامه داد: در  زمان حاضر مالکان خودروهای عمومی می‌توانند با ثبت‌نام در سامانه "www.gcr.niopdc.ir "  درخواست خود برای گازسوزکردن خودرو را ثبت کنند.

وی با بیان اینکه ظرفیت اولیه کارگاه‌ها برای گازسوزکردن خودروهای عمومی در نظر گرفته شده است تصریح کرد: ظرفیت هر کارگاه برای گازسوزکردن روزانه هفت تا ۹ دستگاه خودرو است.

عرب‌عامری یادآور شد: ۲ کارگاه گازسوز کردن خودرو یکی در سمنان و دیگری در  شاهرود در استان سمنان فعال است و افزایش تعداد این کارگاه‌ها در شهر سمنان اواخر هفته جاری در دست اقدام است.

وی خاطرنشان کرد: ۶۰۰ متقاضی برای دوگانه سوز کردن خودروی خود در سامانه اعلام شده در استان سمنان ثبت نام کردند که از این تعداد ۳۰۰ خودرو گاز شده و بقیه درخواست‌ها با اولویت در ثبت نام اجرایی می‌شود.

وی اضافه کرد: ۷۲ تا ۹۶ ساعت پس از ثبت درخواست برای گازسوز کردن خودرو در سامانه، درخواست‌ها رسیدگی می‌شود.

مدیرشرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان سمنان افزود: در مراحل بعدی مسافربرهای شخصی از جمله تاکسی‌های اینترنتی و  مسافربرهای بین شهری و روستایی نیز مشمول طرح خواهند شد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.