| کد خبر: 205756 |

تعریض باند جنوبی محور ایوانکی-گرمسار ۵۰ درصد پیشرفت دارد

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان از پیشرفت ۵۰ درصدی تعریض باند جنوبی محور ایوانکی-گرمسار خبر داد و گفت: این عملیات بااعتباری بالغ‌بر ۱۰۰ میلیارد ریال در حال انجام است.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان از پیشرفت ۵۰ درصدی تعریض باند جنوبی محور ایوانکی-گرمسار خبر داد و گفت: این عملیات بااعتباری بالغ‌بر ۱۰۰ میلیارد ریال در حال انجام است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از خبرنگار مهر، احسان منصور کیایی ظهر سه‌شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی اداره کل راهداری سمنان ضمن بیان اینکه عملیات تعریض باند جنوبی محور ایوانکی – گرمسار به طول هشت و نیم کیلومتر شامل پخش و تراکم مصالح اساس به ضخامت ۱۵ سانتی‌متر آغازشده است، ابراز داشت: این طرح هم‌اکنون ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی ضمن بیان اینکه عملیات تعریض محور شامل انجام عملیات خاکی، تعریض ۱۱ دهانه پل و پخش آسفالت می‌شود، افزود: این اقدامات بااعتباری بالغ‌بر ۱۰۰ میلیارد ریال در حال انجام است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان ضمن بیان اینکه اصلاح نقاط حادثه‌خیز یکی از مواردی است که به کاهش تلفات کمک می‌کند، ابراز داشت: درواقع هدف از تعریض محور نیز افزایش ضریب ایمنی و کاهش تصادفات جاده‌ای در حوزه استان است.

منصور کیایی اضافه کرد: مجموعه عوامل راهداری با همفکری و همدلی می‌کوشد تا با انجام خدمات مطلوب‌تر راهداری به ارتقای امنیت عبور و مرور در سطح جاده‌های مواصلاتی کمک کند که امیدواریم با انجام این اقدامات شاهد کاهش تصادفات و تلفات ناشی از حوادث رانندگی در استان باشیم.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.