| کد خبر: 190637 |

استاندار سمنان:

مشکلات زیرساختی راه‌های استان سمنان رفع شود

وزارت راه و شهرسازی باید برای رفع مشکلات زیرساختی حوزه راه استان با تخصیص اعتبار تلاش کند.

تین نیوز

استاندار سمنان بابیان اینکه ارائه خدمات راه و شهرسازی نیازمند اعتبار و پیگیری است، گفت:وزارت راه و شهرسازی باید برای رفع مشکلات زیرساختی حوزه راه استان با تخصیص اعتبار تلاش کند.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، علیرضا آشناگر در دیدار با معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور به میزبانی دفتر خود ضمن بیان اینکه ارائه خدمات مطلوب‌تر در حوزه‌های مختلف راه و شهرسازی نیازمند اعتبار و پیگیری مستمر مسئولان است، ابراز داشت: وزارت راه و شهرسازی می‌بایست در رفع مشکلات زیرساختی در حوزه راه استان با تخصیص اعتبارات لازم تلاش کند.

وی بابیان اینکه تلاش مدیران استانی برای توسعه روزافزون راه‌های استان سمنان از طریق جذب اعتبارات ملی به ثمر خواهد نشست، افزود: این مهم می‌طلبد تا مشکلات موجود احصا و این مباحث به‌صورت ویژه‌تری پیگیری شود.

استاندار سمنان بابیان اینکه در بخش شهرسازی دولت برنامه‌های خوبی را در استان تصویب کرده که با مشارکت و هم‌افزایی تمام مسئولان این مهم محقق می‌شود، ابراز داشت: می‌بایست برای توسعه شهرسازی نیز پیگیری این برنامه‌ها نیز در دستور کار قرار گیرد.

آشناگر بابیان اینکه سالانه بیش از ۲۲ میلیون مسافر از هشت هزار و ۵۰۰ کیلومتر راه‌های استان سمنان عبور می‌کنند، تصریح کرد: وجود همین ظرفیت این مهم را می‌طلبد تا به حوزه راه و شهرسازی استان اهتمام ویژه‌تری صورت گیرد.

وی بابیان اینکه استان سمنان با ۹۷ هزار و ۴۹۱ کیلومترمربع، به لحاظ وسعت رتبه ششم کشور را به خود اختصاص داده است، افزود: یکی از مشکلات موجود واژگونی و تصادفات بسیاری است که همه‌ساله شماری از هم‌وطنان و هم استانی‌ها را داغدار می‌کند که این نقاط حادثه‌خیز باید با تخصیص اعتبارات لازم برطرف شود.

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.