| کد خبر: 214620 |

◄ پایش لحظه‌ای تخلفات شرکت‌های حمل‌و نقل مسافر و رانندگان اتوبوس

با استقرار میز حمل‌و نقل در مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل‌و نقل جاده‌ای کشور ،تخلفات شرکت‌های حمل‌و نقل مسافر و رانندگان اتوبوس به صورت مستمر رصد و پایش می‌شود.

تین نیوز

با استقرار میز حمل‌و نقل در مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل‌و نقل جاده‌ای کشور ، تخلفات شرکت‌های حمل‌و نقل مسافر و رانندگان اتوبوس به صورت مستمر رصد و پایش می‌شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از  روز دوشنبه روابط عمومی سازمان راهداری و حمل‌و نقل جاده‌ای، «علی اکبر آشوری» رئیس مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل ‌و نقل جاده‌ای کشور با بیان این مطلب، اظهار داشت: پیرو ابلاغ رئیس سازمان راهداری و حمل‌و نقل جاده‌ای و تغییر عنوان مرکز، یکی از وظایف جدید پایش و استخراج اطلاعات برخط از طریق سامانه‌های هوشمند حمل‌و نقلی و دریافت گزارش از استان‌ها و تحلیل‌های مورد نیاز حوزه حمل‌و نقلی است .

وی افزود: در این راستا میز حمل ‌و نقل با بهره‌گیری از کارشناسان مجرب در سالن عملیات مرکز یاد شده استقرار یافته است و از طریق به کارگیری سامانه‌های هوشمند، اطلاعات مسیر حرکت، صورت وضعیت و سرعت اتوبوس‌ها در سامانه سپهتن، به صورت لحظه‌ای رصد و پایش می‌شود .

آشوری خاطرنشان کرد: در صورتی که با بررسی کارشناسان موارد تخلف محرز شود، به دفاتر ذیربط در استان‌ها اعلام می‌شود تا با شرکت‌های حمل‌ و نقل متخلف و رانندگان به نحو مقتضی برخورد انجام شود.

رئیس مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل‌ و نقل جاده‌ای کشور یکی دیگر از سامانه‌ها را سامانه داده کاوی پلاک‌خوان‌های کل کشور اعلام کرد که اطلاعات آن هر ۱۰ دقیقه به روز رسانی می‌شود و تخلفات سرعت اتوبوس‌ها رصد می‌شود .

وی اظهار امیدواری کرد: با توسعه این سامانه‌ها کنترل و رصد ناوگان حمل‌و نقل جاده‌ای کالا هم انجام شده و تخلفات رانندگان و شرکت‌های حمل و نقل کالا مورد پایش و رسیدگی قرار خواهد گرفت.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.