| کد خبر: 199077 |

◄ بررسی سامانه شهراه در 6 ماه نخست سال‌جاری

سامانه شهراه استان ایلام ، در 6 ماه نخست سال جاری مورد بررسی قرار گرفت.​

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان ایلام با بیان اینکه از فروردین تا شهریور ماه امسال 175 درخواست در سامانه شهراه به ثبت رسیده است، اظهار داشت: تمام این موضوعات از سوی ادارات، مدیران و کارشناسان مربوطه اداره کل بررسی و پاسخ‌های آن‌ها در موعد مقرر به شهروندان اعلام شده است.

به تین نیوز به نقل از روابط عمومی راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان ایلام، نوراله دلخواه، گفت: از این 175 شکایت 95 مورد از درخواست‌های ثبت شده در سامانه شهراه طی مدت بیان شده مربوط به حوزه حمل و نقل بوده که از جمله آنها تخلف شرکت های حمل و نقل کالا و مسافر می باشد، 80 مورد دیگر مربوط به حوزه راهداری می باشد که از جمله آنها به خرابی رویه آسفالت، وجود چاله و دست‌انداز در راههای ارتباطی استان می باشد.

وی با بیان اینکه درخواست‌های ثبت شده در شهراه طی مدت ۱۰ روز به شهروندان پاسخگویی می‌شود، افزود: ارتباط مردم با این سامانه در حقیقت موجب ارزیابی دستگاه‌ها و بررسی عملکرد کارکنان وزارت متبوع نیز خواهد شد.

دلخواه ادامه داد: شهروندان با ورود به سامانه www.shahrah.mrud.ir، خدمت موردنیاز خود را به‌صورت الکترونیکی ثبت می‌کنند که این خدمات پس از ثبت به صورت متمرکز به زیرمجموعه‌های این اداره‌کل ارائه و در یک زمان مشخص به درخواست شهروندان پاسخ داده می‌شود.

وی ادامه داد: در راستای برقراری تعامل هر چه بیش‌تر فیمابین رانندگان حمل و نقل جاده ای بین شهری و دست اندرکاران امر مسیرهای ارتباطی نظیر سامانه تلفن پاسخگوی141سامانه پیامکی 3000141 و پایگاه اطلاع رسانیwww.141.ir نیز فعال است که دریافت کننده انتقادات، شکایات و دیدگاههای این قشر تلاشگر حوزه حمل و نقل جاده ای است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.