◄ بررسی سامانه شهراه در 6 ماه نخست سالجاری
سامانه شهراه استان ایلام ، در 6 ماه نخست سال جاری مورد بررسی قرار گرفت.
مدیرکل راهداری و حملونقل جادهای استان ایلام با بیان اینکه از فروردین تا شهریور ماه امسال 175 درخواست در سامانه شهراه به ثبت رسیده است، اظهار داشت: تمام این موضوعات از سوی ادارات، مدیران و کارشناسان مربوطه اداره کل بررسی و پاسخهای آنها در موعد مقرر به شهروندان اعلام شده است.
به تین نیوز به نقل از روابط عمومی راهداری و حملونقل جادهای استان ایلام، نوراله دلخواه، گفت: از این 175 شکایت 95 مورد از درخواستهای ثبت شده در سامانه شهراه طی مدت بیان شده مربوط به حوزه حمل و نقل بوده که از جمله آنها تخلف شرکت های حمل و نقل کالا و مسافر می باشد، 80 مورد دیگر مربوط به حوزه راهداری می باشد که از جمله آنها به خرابی رویه آسفالت، وجود چاله و دستانداز در راههای ارتباطی استان می باشد.
وی با بیان اینکه درخواستهای ثبت شده در شهراه طی مدت ۱۰ روز به شهروندان پاسخگویی میشود، افزود: ارتباط مردم با این سامانه در حقیقت موجب ارزیابی دستگاهها و بررسی عملکرد کارکنان وزارت متبوع نیز خواهد شد.
دلخواه ادامه داد: شهروندان با ورود به سامانه www.shahrah.mrud.ir، خدمت موردنیاز خود را بهصورت الکترونیکی ثبت میکنند که این خدمات پس از ثبت به صورت متمرکز به زیرمجموعههای این ادارهکل ارائه و در یک زمان مشخص به درخواست شهروندان پاسخ داده میشود.
وی ادامه داد: در راستای برقراری تعامل هر چه بیشتر فیمابین رانندگان حمل و نقل جاده ای بین شهری و دست اندرکاران امر مسیرهای ارتباطی نظیر سامانه تلفن پاسخگوی141سامانه پیامکی 3000141 و پایگاه اطلاع رسانیwww.141.ir نیز فعال است که دریافت کننده انتقادات، شکایات و دیدگاههای این قشر تلاشگر حوزه حمل و نقل جاده ای است.
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمیکند.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.