| کد خبر: 197985 |

استقرار گروه‌های نظارتی حمل و نقل جاده‌ای مازندران در مرز مهران

گروه‌های نظارتی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران به منظور تسهیل در جابجایی زائران در مرز مهران و شهر همدان مستقر شدند.

تین نیوز

گروه‌های نظارتی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران به منظور تسهیل در جابه جایی زائران در مرز مهران و شهر همدان مستقر شدند.

به گزارش تین نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، عباس علی نجفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت:این اداره کل برای هماهنگی بازگشت زائران استان از ۲۰ مهر ماه نیرو‌های خود را در همدان مستقر کرده و این افراد تمام هماهنگی‌ها را برای جا به جایی زائران در رفت و برگشت انجام خواهند داد.

او دوره زمانی جا به جایی زائران با این اتوبوس‌ها را ۲۴ تا ۲۹ مهر ماه اعلام کرد و افزود: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده زائران مازندرانی با ۱۵۰ دستگاه اتوبوس از مرز مهران به همدان منتقل شده و سپس با ۵۴۰ دستگاه اتوبوس دیگر به استان عزیمت می‌کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: تا پایان روز شنبه ۲۰ مهر ماه نیز حدود ۲۷ هزار زائر مازندرانی با ۹۵۱ دستگاه اتوبوس برای شرکت در راهپیمایی اربعین حسینی این استان را ترک کردند.

نجفی ادامه داد: این اداره کل وظیفه نظارت بر قیمت ها، نقل و انتقال و رسیدگی به شکایات مردمی را دارد و زائرین اربعین حسینی (ع) در طول سفر می‌توانند شکایات و پیشنهادات خود را با سامانه گویا ۱۴۱ جهت رسیدگی فوری و سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۴۱ مطرح کنند.

او افزود: پیش بینی این اداره کل و ستاد اربعین عزیمت حدود ۴۰ درصد از زائران استان به مرز با اتوبوس بوده و برنامه ریزی‌ها هم بر همین اساس صورت گرفته است.

نجفی تعداد زائران ثبت نام شده مازندران در سامانه سماح را بیش از ۱۱۰ هزار نفر اعلام کرد و گفت: برای جلوگیری از ازدحام زائران امسال در مرز، سازمان حمل و نقل و راهداری کشور پسکرانه‌هایی را برای رفت و برگشت ایجاد نموده و پسکرانه مازندران هم به همراه چند استان دیگر شهر همدان تعیین شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.