| کد خبر: 195673 |

◄ بهسازی و آسفالت محورهای روستایی شهرستان قائمشهر

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان قائمشهر از بهسازی و آسفالت محورهای روستایی این شهرستان با صرف اعتباری بالغ بر هفت میلیارد ریال خبرداد.

تین نیوز

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان قائمشهر، از بهسازی و آسفالت محورهای روستایی این شهرستان با صرف اعتباری بالغ بر هفت میلیارد ریال خبرداد. 

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران ، سجاد رحیمی ضمن اشاره به این مطلب افزود: شهرستان قائمشهر از جمله شهرستانهایی است که به لحاظ شرایط جغرافیایی منطقه و تعدد روستاها در آن دارای محورهای پر رفت و آمد بوده ، لذا ایمن سازی و بهسازی راه های ارتباطی این شهرستان از جمله فعالیتهای مهم این اداره است. 

وی در ادامه به بهسازی و آسفالت راه روستایی «صنم» در بخش مرکزی این شهرستان اشاره و تصریح کرد: اجرای این پروژه به طول 850 متر و با هزینه ای بالغ بر2500 میلیون ریال انجام شده است. 

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان قائمشهر به دیگر پروژه روستایی این اداره اشاره و اظهار داشت : تعریض و آسفالت راه روستایی «قادیکلا» این شهرستان به طول 750 متر با صرف اعتباری بالغ بر4500 میلیون ریال از دیگر پروژه راه روستایی این شهرستان بوده که عملیات اجرایی آن به اتمام رسیده است. 

مازندران دارای 7861 کیلومتر راه روستایی بوده که مقدار 270کیلومتر از آن در شهرستان قائمشهرواقع شده است. 

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.