| کد خبر: 187203 |

◄ آغاز عملیات بهسازی ۳۵ کیلومتر از راه روستایی شهرستان آمل و لاریجان

عملیات بهسازی ۳۵ کیلومتر از راه روستایی شهرستان آمل و لاریجان آغاز شد.

تین نیوز

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران گفت: با توجه برنامه راهداری برای آسفالت و بهسازی راه بیش از ۱۰۲ روستا در این استان عملیات بهسازی ۳۵ کیلومتر از راه روستایی شهرستان آمل و لاریجان آغاز شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران، سید محمد نظری اظهار کرد: آسفالت و بهسازی راه  بیش از ۱۰۲ روستا با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال در دستور کار قرار دارد، به طوریکه روستاهایی همچون نوا به طول ۹ کیلومتر، فیره به طول چهار کیلومتر ، لهر به طول ۹ کیلومتر، بزمینان رودباردشت به طول ۶/۳ کیلومتر از مهم ترین بخش های این پروژه که قابل ذکر است  اعتبار مصوب این چهار پروژه ۴۱۰  میلیون تومان است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران تصریح کرد : ۳۵ پروژه در بخش های مختلف راه روستایی آمل و لاریجان از محل اعتبارات ملی و استانی در دست اقدام می باشد که درصدد می باشیم با کمک و پیگیری یوسفیان ملا نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی در زودترین زمان ممکن این پروژه مهم را بهره برداری و تکمیل نماییم.

وی همچنین با اشاره به اینکه روکش آسفالت و بهسازی راه روستایی موسی محله –دیه کاشی محله به طول سه کیلومتر با اعتبار بالغ بر ۲۰۰ میلیون تومان و آسفالت راه روستایی معلم کلا و دشت سربه طول دو کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیون تومان در حال انجام است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.