| کد خبر: 185112 |

معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای توصیه کرد

بار ترافیکی برگشت خود را به روزهای نخستین هفته بعد موکول کنند

معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با توجه به احتمال سنگین شدن بار ترافیکی طی دو روز آینده، توصیه کرد: در صورتی که برخی مسافران شرایط ماندن در سفر را دارند، بازگشت به شهرشان را به روزهای نخستین هفته بعد موکول کنند.

تین نیوز

معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با توجه به احتمال سنگین شدن بار ترافیکی طی دو روز آینده، توصیه کرد: در صورتی که برخی مسافران شرایط ماندن در سفر را دارند، بازگشت به شهرشان را به روزهای نخستین هفته بعد موکول کنند.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای امروز در گفتگوی  زنده 18:30 شبکه خبر در خصوص راه های کشور با اعلام اینکه در حال حاضر مسیرهای چالوس-کرج، ایلام- حمیل و بالعکس در استان ایلام، گنبد-کلاله محدوده پل بایر در گلستان و الشتر-پیرانشهر در استان لرستان بازگشایی شده است، از بازگشایی چهارمسیر از ظهر امروز 14 فروردین ماه خبر داد.

فرامرز مداح تصریح کرد: مسیر چالوس-کرج در استان‌های البرز و مازندران، مسیر شمال به جنوب که فقط برای وسایل نقلیه سبک بود و به علت ریزش کوه مسدود شده بود، امروز ساعت 13 بازگشایی شد. همچنین، محور ایلام-کرمانشاه حدفاصل ایلام-حمیل و بالعکس که به علت سیلاب و طغیان رودخانه مسدوده شده بود نیز باز شد.

او با اعلام اینکه تمرکز بارندگی های اخیر و خسارت ها در محورهای خرم‌آباد- معمولان، معمولان- پلدختر به سمت جنوب و مسیر ارتباطی شمال به جنوب کشور بوده است، تصریح کرد: مسیر اصلی به پلدختر اگرچه قطع است؛ اما در مسیری که ایجاد شده است امکان تردد زمینی از این دو راه یعنی از سمت پل زال و خوزستان و همچنین مسیر روستایی به آزادراه وجود دارد.

معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با اشاره به اینکه شهر معمولان بین خرم آباد و پلدختر قرار گرفته است که هم از سمت پلدختر مسیر قطع شده و همچنین از سمت شمال که خرم آباد قرار دارد، این مسیر قطع شده است.

وی ادامه داد: از سمت شمال معمولان که پلدختر واقع است، 60 کیلومتر از مسیر از قسمت جنوبی و شمالی معمولان را به کلی تخریب کرده است.

مداح پیش بینی کرد: با توجه به احتمال سنگین شدن بار ترافیکی طی دو روز آینده، توصیه می کنم در صورتی که برخی مسافران شرایط ماندن در سفر را دارند، بازگشت به شهرشان را به روزهای نخستین هفته بعد موکول کنند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.