| کد خبر: 262297 |

امکان توسعه صادرات خدمات حمل و نقلی در بخش گردشگری با فراهم سازی زیرساخت های لازم بخش خصوصی

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ضرورت توسعه صادرات خدمات حمل و نقلی در حوزه گردشگری با فراهم سازی زیرساخت های لازم و تقویت بخش خصوصی به کشورهای همسایه را مورد تاکید قرار داد .

تین نیوز

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ضرورت توسعه صادرات خدمات حمل و نقلی در حوزه گردشگری با فراهم سازی زیرساخت های لازم و تقویت بخش خصوصی به کشورهای همسایه را مورد تاکید قرار داد .

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، حمیدرضا شهرکی معاون حمل و نقل این سازمان در سفر به شهرستان خوی در استان آذربایجان غربی اظهارداشت: با رویکرد مثبت دولت و مجلس به مسئله حمل و نقل به ویژه در بخش مسافری، مشکلات این حوزه در آینده ای نه چندان دور برطرف خواهد شد.

وی افزود: با رویکرد دولت مشکلات مربوط به کمبود و فرسودگی ناوگان رفع می شود و در این راستا استفاده از ظرفیت های تولیدات داخلی و نیز واردادت ناوگان خارجی در دستور کار قرار گرفته است که با عقد تفاهم نامه با واحد های تولیدی تعداد زیادی ناوگان حمل و نقلی عمومی از جمله اتوبوس، مینی بوس، ون و سواری وارد چرخه ناوگان حمل و نقلی خواهد شد تا کمبودها جبران شود.

شهرکی خاطر نشان کرد: شهرستان خوی زیرساخت‌های کافی در حوزه حمل و نقل جاده ای دارد که با تقویت شرکت های حمل و نقل مسافر در این شهرستان جایگاه ویژه شهرستان خوی را باید ارتقا بخشیم و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای،پ برای فراهم سازی زیر ساخت‌ها و تقویت بخش خصوصی تلاش می‌کند.
وی افزود: در کنار تولید خدمات در بخش حمل و نقلی جهت پاسخ به تقاضای مسافرین داخلی، صدور خدمات به کشورهای همسایه را نیز دنبال می شود که ما حصل آن ارز آوری به داخل کشور خواهد بود.

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای تصریح کرد: جابه جائی زوار در اربعین یک اتفاق حمل و نقلی بزرگ مقیاس در کل دنیا است که تلاش می شود سال به سال خدمات دهی به زائرین عزیز را افزایش دهیم.
پیمان آرامون مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی نیز گفت: با تدابیر سازمانی در آینده ای نه چندان دور مشکلات حمل و نقل مسافر و مشکلات پایانه شهید درستی شهرستان خوی مرتفع خواهد شد.
وی افزود:در ایام اربعین و در مرزهای تمرچین و مهران، مسافران مسیر آذربایجان غربی پس از ورود به مرز در عرض کمتر از نیم ساعت عازم مقاصد خود شدند که این عملکرد با صدور 1037 سرویس برای شهرستان مهران به وقوع پیوست و رکوردی بی نظیر در این زمینه ثبت شد و در مسیر تمرچین نیز در چند مسیر با همکاری اصناف و اتوبوس داران به صورت رایگان ارائه خدمات دادند.

آرامون خاطر نشان کرد: در حال حاضر شهرستان خوی دارای 11 شرکت داخلی و بین المللی بوده و با بهره گیری از 190 دستگاه خودرو شامل اتوبوس، مینی بوس، ون و سواری در مسیرهای داخلی و بین المللی سطح شهرستان فعال هستند که با تدابیر اندیشیده شده هم تعداد شرکت ها و هم تعداد ناوگان حمل و نقلی افزایش محسوسی خواهد داشت.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی افزود: امسال اقدامات انجام شده در شهرستان خوی در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای مثال زدنی بوده که از آن جمله می‌توان به خط کشی بیش از 250 کیلومتر، نصب 2 کیلومتر نیوجرسی بتنی و 23 کیلومتر آسفالت در سطح شهرستان اشاره کرد و در حوزه راه های روستائی 13 کیلومتر به بهره برداری رسیده و 60 کیلومتر دیگر در مرحله قرارداد است که نقطه فاخر این عملکردها افتتاح پایانه مرزی رازی بود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.