| کد خبر: 268208 |

۳ ظرفیت تاثیرگذار بر روند تجارت دریایی

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه وظایف این سازمان در حوزه دریایی به ۳ ظرفیت مشخص دولت صاحب پرچم، دولت صاحب ساحل و دولت صاحب بندر، تقسیم شده است، تاکید کرد: هر اقدام توسعه ای در حوزه دریایی، اثر مستقیم و تاثیرگذار بر روند تجارت دریایی کشور دارد.

تین نیوز

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه وظایف این سازمان در حوزه دریایی به ۳ ظرفیت مشخص دولت صاحب پرچم، دولت صاحب ساحل و دولت صاحب بندر، تقسیم شده است، تاکید کرد: هر اقدام توسعه ای در حوزه دریایی، اثر مستقیم و تاثیرگذار بر روند تجارت دریایی کشور دارد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، با حضور علی اکبر صفایی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی و اعضای هیئت عامل این سازمان، علی اکبر مرزبان به عنوان سرپرست معاونت دریایی سازمان بنادر و دریانوردی معرفی و از خدمات و زحمات مجید علی نازی عضو سابق هیئت عامل و معاون امور دریایی این سازمان قدردانی شد.

صفایی در مراسم تکریم مجید علی نازی، معاون سابق دریایی سازمان بنادر و دریانوردی، با بیان اینکه فرصت خدمت و مسئولیت به سرعت تمام می شود، افزود: افرادی مثل شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، جان خود را در راه اهداف و فراهم کردن زندگی امن تر و بهتر برای مردم فدا کردند.

معاون وزیر راه و شهرسازی تأکید کرد: به رغم وجود قوانین و مقررات عمومی سالیان گذشته در حوزه دریایی کشور، امروزه تصمیمات و رویکردهای ارزشمند مدیران بخش دریایی، پاسخ گوی نیازهای و ضرورت های یک سازمان تخصصی بوده و توانسته است گره از بسیاری مشکلات بردارد.

وی با بیان اینکه وظایف این سازمان در حوزه دریایی به ۳ ظرفیت مشخص دولت صاحب پرچم، دولت صاحب ساحل و دولت صاحب بندر، تقسیم شده است، تأکید کرد: هر اقدام توسعه ای در حوزه دریایی، اثر مستقیم و تأثیرگذار بر روند تجارت دریایی کشور دارد.

صفایی با اشاره به راهبرد منابع انسانی در سازمان بنادر و دریانوردی و اجرایی سازی مجوز جذب نخبگان و نیروهای متخصص در این سازمان، گفت: همکاری و فعالیت نیروهای نخبه در سازمان بنادر و دریانوردی با توجه به وظایف دولت صاحب بندر، پرچم و ساحل، سبب می شود تا کشور بتواند به وظایف بین المللی و ملی اش در حوزه های مختلف صنعت دریایی به درستی عمل کند.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، با اشاره به خدمات و زحمات مجید علی نازی در مدت تصدی معاونت دریایی این سازمان، توسعه ناوگان در بنادر شمال و جنوب، بازسازی ناوگان های فرسوده، تربیت دریانوردان، راه اندازی هنرستان های دریایی و توسعه هدفمند بنادر بزرگ بازرگانی و بنادر کوچک چندمنظوره را از دیگر راهبردهای توسعه دریا محور در سازمان بنادر و دریانوردی برشمرد.

بنابر این گزارش سازمان بنادر و دریانوردی، صفایی در این نشست که اعضای هیئت عامل و مدیران دریایی نیز حضور داشتند، ابراز امیدواری کرد، علی اکبر مرزبان در معاونت دریایی، بتواند منشأ آثار مثبت در حوزه دریایی باشد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.