| کد خبر: 264977 |

فناوری اطلاعات و ارتباطات زیربنای توسعه فعالیت ها در اقتصاد دریا محور است

مدیرکل فاوا سازمان بنادر در جریان بازدید خود از منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) بر لزوم تداوم کسب و کار در بنادر علیرغم تهدیدات سایبری، بر توسعه بسترهای پشتیبان برای ارتقاء امنیت اطلاعات و ادامه خدمت رسانی به مشتریان تأکید کرد.

تین نیوز

سعید خورسندی در جریان سفر خود به بنادر خوزستان از فعالیت های مختلف حوزه فاوا در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی (ره) بازدید کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، خورسندی در دیدار با کارشناسان اداره فاوا اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان ارتقا امنیت اطلاعات و پیشگیری از آسیب های محتمل را از اهم مواردی برشمرد که همواره باید در دستورکار فاوا قرار بگیرد.

وی در ادامه افزود: سازمان بنادر و دریانوردی همواره از همکاری با شرکت های دانش بنیان بومی در حوزه فاوا استقبال می کند و این تعامل می باید با ترسیم چشم انداز و تعیین نقش و جایگاه آنها در طرح کلی حاکمیتی حوزه فاوا ادامه پیدا کند.

مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به ابلاغ سیاست های کلی توسعه دریا محور از سوی مقام معظم رهبری گفت: بهره گیری از فناوری در توسعه اقتصاد دریا محور از اهم محورهای مفاد این سیاست ابلاغی است و در این بین فاوا نقش به سزایی در ایجاد زیربنای لازم برای توسعه فعالیت ها ایفا می کند.

خورسندی در جمع کارشناسان حوزه فاوای منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی (ره) به گزارش اقدامات این اداره که مشتمل بر بخش های عملکردی، ممیزی، سرویس و نگهداری، توسعه و بهبود نرم افزارها بود، اشاره کرده و گفت: انجام تعمیرات پیشگیرانه به منظور کاهش خرابی ها حرکتی ستودنی است و می تواند به عنوان الگویی مفید در دیگر بنادر بهره برداری شود.

وی همچنین خاطرنشان کرد: شاخص ها و معیارهای ارزیابی کیفیت خدمات می باید در قالبی یکپارچه تعیین شود تا بتوان به سنجه ای با مفهوم واحد برای تعیین کیفیت رضایت مشتریان مورد استفاده قرار گیرد.

مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) سازمان بنادر و دریانوردی از پیشرفت مطلوب سامانه یکپارچه عملیات بندری خبر داد و گفت: به زودی شاهد عملیاتی شدن این سامانه و بهره برداری از آنان به منظور خدمات رسانی به مشتریان در بنادر خواهیم بود.

خورسندی جایگاه این حوزه را در ارتقا کیفیت خدمات رسانی به مشتریان، پیشبرد اهداف و فعالیت های سازمان بنادر و دریانوردی و زنجیره تداوم کسب و کار را حیاتی عنوان کرد و تصریح کرد: می باید با احصا و رصد تمامی فعالیت های روزانه و رفع اشکالات و ایرادات بر کیفیت خدمات رسانی افزود و با تعامل با تأمین کنندگان متعدد زمینه را برای ارائه خدمات مفید و مطلوب به مشتریان و بهره برداران فراهم کرد.

یادآور می شود در جریان سفر دو روزه سعید خورسندی مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات(فاوا) به بنادر خوزستان ضمن دیدار با ابوطالب گرایلو مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، از سایت ها و زیرساخت های ارتباطاتی حوزه فاوا در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی (ره) دیدن کرد.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.