| کد خبر: 257084 |

ترانزیت از بند دیر 100 درصد رشد داشت

رئیس اداره بندر و دریانوردی دیر گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ترانزیت از مبدا بندر دیر بیش از یکصد درصد افزایش داشته است.

تین نیوز

راحله پورمحمد در بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور از بندر دیر اظهار کرد: در ۲ ماهه امسال ۴۳ هزار و ۷۴۶ تن کالا در بندر دیر تخلیه و بارگیری شد که با توسعه زیرساخت ها انتظار می رود تا پایان سال شاهد رشد قابل توجه میزان تخلیه و بارگیری در مقایسه با سال ۱۴۰۱ باشیم.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، پورمحمد افزود: در این بندر به عنوان کانون صادرات به کشور قطر تسهیلات ویژه ای برای تجار و بازرگانان پیش بینی شده که امیدواریم در سایه این حمایت شاهد ارتقا روزافزون عملکرد بندر دیر باشیم.

رئیس اداره بندر و دریانوردی دیر تصریح کرد: با نگاه ویژه این سازمان به بندر دیر و چشم انداز روشن افزایش صادرات به کشورهای حوزه خلیج فارس و بویژه قطر، بندر دیر می تواند نقش آفرینی فعالی در این حوزه داشته باشد.

پورمحمد ادامه داد: پروژه احداث چهار پست اسکله رمپ از آبان سال گذشته عملیاتی شده و اکنون با سرعت بسیار خوبی در حال انجام است.

وی اضافه کرد: از مجموع این چهار پست اسکله رمپ، ۲ پست آن در هفته دولت امسال مورد بهره برداری قرار می گیرد.

رئیس اداره بندر و دریانوردی دیر یادآور شد: اجرا پروژه محوطه سازی به مساحت سه هکتار از پروژه های ارزشمند بندر دیر است که در تسهیل فعالیت های تخلیه و بارگیری نقش قابل توجهی ایفا کرده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.