| کد خبر: 251251 |

مدیر اداره بندر و دریانوردی کنگان خبر داد؛

صادرات نخستین محموله یخچالی از بندر کنگان به قطر

مدیر اداره بندر و دریانوردی کنگان گفت: با احداث و بهره برداری از دو پست اسکله رمپ اولین محموله صادرات یخچالی از طریق لندیگنرافت از کنگان به قطر انجام شد.

تین نیوز

مدیر اداره بندر و دریانوردی کنگان گفت: با احداث و بهره برداری از دو پست اسکله رمپ اولین محموله صادرات یخچالی از طریق لندیگنرافت از کنگان به قطر انجام شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، عبدالمحمد نادری مدیر اداره بندر و دریانوردی کنگان در تشریح این خبر اظهار کرد: در نشست هم اندیشی برای حل مشکلات تجار و بازرگان مسائل و مشکلات مختلفی مطرح و مورد بررسی قرار گرفت که بدون تردید با رویکرد تسهیل در فعالیت های تجار و بازرگان برای رفع موانع گامی اساسی برداشته خواهد شد.

وی بیان کرد: با توجه به گنجایش و توسعه اسکله کنگان و افزایش حوضچه از ٧ به ٣٧ هکتار تجار و بازرگانان در خواست بازنگری در قانون ساماندهی لنج ویژه بندر کنگان را مطرح کردند.

مدیر اداره بندر و دریانوردی کنگان ادامه داد: ایجاد مشوق برای لنجدارانی که بار تجاری دارند از دیگر مطالبات مطرح شده از سوی فعالان اقتصادی در حوزه بندر و دریانوردی کنگان است.

وی یادآور شد: برای سفر ملوانی ملوان بیشتر از ٣ ماه امکان رد کردن بیمه وجود ندارد که ملوانان خواستار بازنگری در این قانون شدند.

مدیر اداره بندر و دریانوردی کنگان گفت: همچنین برای ایجاد رونق و حضور سرمایه گذاران پیشنهاداتی از قبیل کاهش حقوق ورودی کالا به بندر کنگان ارائه و مورد بررسی قرار گرفت.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود اظهار کرد: با احداث و بهره برداری از دو پست اسکله رمپ اولین محموله صادرات یخچالی از طریق لندیگنرافت از کنگان به قطر انجام شد.

نادری افزود: بندر کنگان با آغاز مبادلات تجاری شاهد تحولاتی چشمگیر در عرصه تجارت برون مرزی است که این مهم نویدبخش رونق بندر کنگان و افزایش فرصت های شغلی است.

به گزارش اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر، وی گفت: با اقدامات و تمهیدات پیش شده برای تسهیل در حوزه های صادرات و واردات این رویه منجر به رضایتمندی بیشتر ساحل نشینان کنگان خواهد شد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.