| کد خبر: 251941 |

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی:

سازمان بنادر و دریانوردی در توسعه دولت الکترونیک پیشرو است

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: این سازمان براساس نقشه راه، راهبردها و الزام های از پیش ترسیم شده در توسعه دولت الکترونیک پیشرو است.

تین نیوز

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: این سازمان براساس نقشه راه، راهبردها و الزام های از پیش ترسیم شده در توسعه دولت الکترونیک پیشرو است.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، علی اکبر صفایی مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی در ارتباط ویدئو کنفرانسی با نشست مدیران فناوری اطلاعات و ارتباطات بنادر کشور در بوشهر اظهار کرد: دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان در حال طی کردن مسیر خوبی در جهت نیل به اهداف سازمانی است که باید این مسیر براساس دستورالعمل های ترسیم شده با جدیت تداوم یابد.

وی بیان کرد: در حوزه زیر ساخت و امنیت شبکه، کارهای خوبی انجام شده و در خصوص نرم افزارها باید به سمت تجمیع حرکت کرد که در این راستا باید راهبردها و الزامات توسعه دولت الکترونیک تا رسیدن به نتیجه دلخواه تداوم یابد.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی ادامه داد: در سازمان بنادر و دریانوردی تفکیک وظایف فاوا با دیگر معاونت ها به خوبی انجام شده و باید به نحوی اقدام کرد که حین تفکیک کارها از پراکندگی فعالیت ها جلوگیری شود.

صفایی ادامه داد: همچنین نیاز است اتاق وضعیت با ترکیب اطلاعات سازمان با فعالیت های حوزه دریایی و بندری تشکیل شود تا امکان نمایش به صورت زنده در قالب یک داشبورد برای مدیران ارشد فراهم شود.

وی افزود: امید است در این مسیر خطیر با هماهنگی های درون سازمانی مجموعه دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات به شکل بهتر و موثرتری به ماموریت خود ادامه دهد..

به گزارش اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر، مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: این سازمان براساس نقشه راه، راهبردها و الزام های از پیش ترسیم شده در توسعه دولت الکترونیک پیشرو است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.