| کد خبر: 245059 |

مدیرکل بنادر و دریانوردی بوشهر:

◄ سرعت گیری فرآیند صادرات از بندر دیر به الرویس قطر

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با اشاره به اینکه چند کشتی کروز داوطلب فعالیت در خط کشتیرانی بوشهر - قطر هستند گفت: فرآیند صادرات از بندر دیر به الرویس قطر شتاب می‌گیرد.

تین نیوز

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با اشاره به اینکه چند کشتی کروز داوطلب فعالیت در خط کشتیرانی بوشهر - قطر هستند گفت: فرآیند صادرات از بندر دیر به الرویس قطر شتاب می‌گیرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر، محمد شکیبی نسب اظهار کرد: بخش دریایی پایانه مسافربری بین المللی دریایی بوشهر شامل ۲ پست اسکله شناور برای پذیرش شناورهایی به طول ۱۴۰ تا ۱۵۰ متر و با عمق ۸ متر تا پایان مردادماه به اتمام می‌رسد و شرایط برای پذیرش کشتی‌های کروز و رورو پسنجر (ویژه حمل بار و مسافر) در بندر بوشهر فراهم خواهد شد.

وی افزود: برای بخش سالن پایانه بین المللی مسافربری دریایی نیز تمام توان موردنیاز بکارگیری شده تا این پروژه تا اواسط مهر ماه آماده بهره‌برداری برای مسافران جام جهانی فوتبال در قطر شود.

شکیبی نسب ادامه داد: در بندر دیر یک دستگاه ایکس‌ری نصب و همچنین عملیات اجرایی محوطه‌سازی به مساحت سه هکتار آغاز شده است که تا اوایل مهرماه آماده بهره‌برداری می‌شود.

وی ادامه داد: در بندر دیر همچنین احداث چهار پست اسکله رمپ در دستور کار است که تا پایان این ماه پیمانکار پروژه انتخاب و عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد. همچنین مناقصه احداث ساختمان عملیات بندری نیز برگزار خواهد شد.

شکیبی نسب ادامه داد: در موضوع تسهیل فرآیندها نیز نشست‌های به منظور چابکی و سرعت بخشی در انجام تشریفات ترخیص کالا در بندر انجام شده است تا کالا در کوتاه‌ترین زمان ممکن در بندر دیر ترخیص شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.