| کد خبر: 243482 |

◄ تخلیه‌وبارگیری ۳۳ میلیون تن کالا در بنادر ایران

بر اساس آمار رسمی طی دو ماه ابتدایی امسال ۳۳ میلیون کالا در بنادر کشور تخلیه و بارگیری شده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد ۲درصدی را نشان می‌دهد.

تین نیوز

 بر اساس آمار رسمی طی دو ماه ابتدایی امسال ۳۳ میلیون کالا در بنادر کشور تخلیه و بارگیری شده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد ۲درصدی را نشان می‌دهد.

به گزارش تین نیوز، مطابق آمار سازمان بنادر و دریانوردی تخلیه کالاهای نفتی تا پایان اردیبهشت سال‌جاری در بنادر مالکیتی و حاکمیتی سازمان بنادر و دریانوردی معادل 4 میلیون و 28 هزار و 705 تن، میزان تخلیه کالای غیرنفتی 7 میلیون و 861 هزار و 307 تن و مجموع تخلیه کالاهای نفتی و غیرنفتی معادل 11 میلیون و 890 هزار تن بود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 3 درصد رشد داشته است.

میزان بارگیری کالاهای نفتی 12 میلیون و 88 هزار تن، میزان بارگیری کالاهای غیرنفتی 9 میلیون و 81 هزار تن و مجموع بارگیری کالاهای نفتی و غیرنفتی معادل 21 میلیون و 170 هزار و 297 تن بوده است که در مجموع حاکی از رشد 2 درصدی بارگیری کالاهای نفتی و غیر نفتی نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.

جمع تخلیه و بارگیری کالاهای نفتی تا پایان اردیبهشت امسال معادل 16 میلیون و 117 هزار و 273 تن و جمع تخلیه و بارگیری کالاهای غیرنفتی 16 میلیون و 943 هزار تن بود. مجموع تخلیه و بارگیری کالاهای نفتی و غیرنفتی در مدت مذکور معادل 33 میلیون و 60 هزار و 309تن بوده که حاکی از رشد 2 درصدی در بخش تخلیه و بارگیری کالاهای نفتی و غیرنفتی، ‌نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.

تخلیه و بارگیری کالای کانتینری نیز 382 هزار و 270 TEU بوده که نسبت به دوماه ابتدایی سال گذشته 7 درصد رشد داشته است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.