| کد خبر: 226028 |

رشد ۱۲.۷ درصدی تخلیه و بارگیری کالاهای اساسی در بنادر کشور

بر اساس آمار سازمان بنادر و دریانوردی تخلیه و بارگیری کالا در بنادر کشور طی آذرماه امسال در مقایسه با آذر سال گذشته ۱۸.۸ درصد کاهش یافته است.

تین نیوز

 بر اساس آمار سازمان بنادر و دریانوردی تخلیه و بارگیری کالا در بنادر کشور طی آذرماه امسال در مقایسه با آذر سال گذشته ۱۸.۸ درصد کاهش یافته است.

به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم، جدیدترین آمار منتشر شده از سوی سازمان بنادر و دریانوردی در حوزه تخلیه و بارگیری کالا حاکی از آن است که طی آذرماه 99 عملکرد بنادر نسبت به آذرماه سال گذشته 18.8 درصد کاهش یافته است.

در آخرین ماه پاییز امسال 9 میلیون و 130 هزار و 341 تن انواع کالا در بنادر شمالی و جنوبی کشور تخلیه و بارگیری شده که در مقایسه با 11 میلیون و 240 هزار و 25 تن آذر ماه سال 98 بالغ بر 18.8 درصد کاهش یافته است.

در بخش کالای اساسی تخلیه و بارگیری 12.7 درصد رشد داشته است. در ماه مورد اشاره یک میلیون و 842 هزار و 173 تن کالا تخلیه و بارگیری شده که نسبت به آذرماه 97 نیز 23.4 درصد رشد را نشان می‌دهد.

مطابق آمار سازمان بنادر و دریانوردی، در بخش کالای فلزی رشد 21.2 درصدی، کالای ساختمانی و مواد معدنی رشد منفی 17.5 درصدی، ماشین آلات رشد منفی 35.8 درصدی، کود و مواد شیمیایی رشد منفی 28.4 درصدی، منسوجات چرم رشد منفی 9.4 درصدی، خرده بار و متفرقه رشد منفی 45 درصدی، کالای کانتینری رشد منفی 85.98 درصدی و فرآورده‌های نفتی رشد منفی 4.6 درصدی را ثبت کرده است.

به گزارش تسنیم، در آذرماه یک میلیون و 842 هزار و 173 تن کالای اساسی تخلیه و فقط 45 هزار و 480 تن بارگیری شده است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.