| کد خبر: 240891 |

نماینده بوشهر، گناوه و دیلم:

◄ بندر گناوه چشم انتظار زیرساخت‌های ورود کشتی‌های بزرگ

نماینده مردم شهرستان‌های بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس گفت: زیرساخت‌های پهلوگیری و ورود کشتی‌های بزرگ در بندر گناوه فراهم شود.

تین نیوز

عبدالکریم جمیری صبح سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح جامع بنادر شمالی استان بوشهر شامل بنادر گناوه، دیلم و ریگ با پیگیری‌ها و برگزاری نشست‌ها و بازدیدهای متعدد بالاخره در تیرماه به تصویب رسید.

به گزارش تین نیوز، وی اضافه کرد: این طرح با هدف ساماندهی فعالیت‌ها در افق ۱۵ ساله در هیئت عامل سازمان بنادر و دریانوردی مصوب شد که بر اساس این طرح، زمینه برای فعالیت ناوگان تجاری با تناژ بالاتر و ارائه خدمات مطلوب‌تر فراهم خواهد شد.

نماینده مردم شهرستان‌های بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس افزود: بوشهر در حوزه حمل و نقل دریایی و تجارت یکی از مهمترین استان‌های ساحلی کشور است و با توجه به جایگاه بندر گناوه در کشور، امیدواریم با توسعه این بندر شرایط برای تردد کشتی‌های منطقه‌ای و بهبود نرخ اشتغال در منطقه فراهم شود.

وی خاطرنشان کرد: بنادر ریگ و دیلم نیز از لحاظ زیرساختی شرایط مناسبی ندارند به همین جهت طرح جامع آنها مصوب شده تا معضل موجود برای تردد ناوگان تجاری برطرف شود و دیگر متأثر از جزر و مد و رسوب‌گذاری نباشند و مطالعات این طرح نهایی شده و باید فاز عملیاتی آن آغاز شود.

جمیری ادامه داد: با توجه به تغییرات مدیریتی صورت گرفته در سازمان بنادر و دریانوردی، در روزهای اخیر ملاقاتی با مدیرعامل جدید این سازمان داشتیم و در این نشست مجموعه اقدامات و فعالیت‌هایی که برای اجرایی شدن این طرح انجام شده مورد بررسی قرار گرفت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.