| کد خبر: 225996 |

تأسیس دانشکده تخصصی بندری و دریایی در دانشگاه علم و صنعت

معاون وزیر راه و شهرسازی از تأسیس دانشکده بندری و دریایی در دانشگاه علم و صنعت در آینده نزدیک خبر داد.

تین نیوز

معاون وزیر راه و شهرسازی از تأسیس دانشکده بندری و دریایی در دانشگاه علم و صنعت در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از فارس، محمد راستاد امروز در مراسم امضای 2 قرارداد سرمایه‌گذاری تأمین و تحویل 10 فروند شناور راهنمابر به میزان 3907 میلیارد ریال و تفاهم‌نامه همکاری‌های فنی و تخصصی و پژوهشی سازمان بنادر و دریانوردی و دانشگاه علم و صنعت اظهار داشت: سازمان بنادر و دریانوردی در حوزه فعالیت‌های تخصصی دریایی مطالعه و پژوهش را در دستور کار خود قرار داده است.

وی افزود: فضای حمل و نقل دریایی به شدت متأثر از تجارت جهانی و منطقه‌ای است و نیاز به آینده‌‌نگری، پژوهش و بررسی شرایط داریم تا رقابت‌پذیری را ارتقا دهیم و سهم بیشتری از حمل‌ونقل دریایی جذب کنیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: در نظر داریم به واسطه ضرورت تربیت نیروهای متخصص در کشور زمینه را برای متمرکز کردن آموزش‌ها فراهم کنیم.

راستاد افزود: در گذشته عمده نیروهای متخصص برای ارتقا و جذب یافته‌های جدید به خارج کشور هدایت می‌شدند اما برنامه‌ریزی کرده‌ایم با الگوگیری از تأسیس دانشکده راه‌آهن در دانشگاه علم و صنعت در بخش دریا و بندر نیز دانشکده تخصصی مربوط به لجستیک و حمل‌ونقل دریایی و بندری راه‌اندازی کنیم.

بنابراین گزارش در ادامه این مراسم رئیس دانشگاه علم و صنعت نیز اظهار داشت:‌در دانشگاه علم و صنعت غیر از حمل‌ونقل دریایی دیگر مدهای حمل‌ونقل آموزش داده می‌شود.

جبارعلی ذاکری افزود: دانشگاه علم و صنعت ضمن همکاری با دانشگاه‌های آلمان مذاکراتی با دانشگاه شانگهای داشته است که ا میدواریم از ظرفیت این دانشگاه‌ها برای آموزش اساتید و دانشجویان خود بهره‌مند شویم.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.