| کد خبر: 186699 |

طی فروردین ماه سال جاری محقق شد؛

◄ رشد ۳۵درصدی تخلیه نهاده های کشاورزی در مجتمع بندری امام

به دنبال رشد ۳۵ درصدی تخلیه نهاده های کشاورزی در مجتمع بندری امام طی فروردین ماه سال جاری، تناژ تخلیه این نوع کالاها (کالاهای اساسی) به حدود یک و نیم میلیون تن رسید.

تین نیوز

به دنبال رشد ۳۵ درصدی تخلیه نهاده های کشاورزی در مجتمع بندری امام طی فروردین ماه سال جاری، تناژ تخلیه این نوع کالاها (کالاهای اساسی) به حدود یک و نیم میلیون تن رسید.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان ضمن اعلام این خبر بیان داشت: این میزان کالا که شامل جو، ذرت، کنجاله و دانه های روغنی می باشد به وسیله ۲۵ فروند کشتی به بندر امام انتقال و تخلیه گردید که به نسبت مدت مشابه در سال گذشته دارای رشد ۳۵ درصدی می باشد.

ایرج مدیری در ادامه با اشاره به آمادگی و توان بالای عملیاتی این مجتمع بزرگ بندری برای پاسخ گویی به نیازهای کشوردر زمینه تخلیه و بارگیری کالاهای اساسی تصریح کرد: برخورداری از تجهیزات مدرن و استراتژیک بندری جهت تخلیه و بارگیری غلات،  ۱۲۴باب انبار سرپوشیده بخش خصوصی و دولتی  با گنجایش ۱۲۰هزار تن سیلو جهت نگهداری غلات، از جمله علل موفقیت این مجتمع بندری در این زمینه به شمار می آید.

وی همچنین دسترسی سریع مراکز صنعتی و جمعیتی کشور به بندر امام را به واسطه فاصله نزدیک و همچنین برخورداری از راه های مواصلاتی مناسب (جاده و ریل) را از جمله مزایای این بندر بزرگ تجاری به عنوان بندرکانونی تخلیه و بارگیری غلات و کالاهای اساسی کشور برای صاحبان کالا و بازرگانان عنوان کرد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.