| کد خبر: 185911 |

◄ حضور پررنگ بندر شهید رجایی در همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری هرمزگان

سومین همایش بین‌المللی و نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان هرمزگان در حالی کار خود را آغاز کرد که منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی در این رویداد، مشارکت و حضوری پررنگ داشت.

تین نیوز

سومین همایش بین‌المللی و نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان هرمزگان در حالی کار خود را آغاز کرد که منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی در این رویداد، مشارکت و حضوری پررنگ داشت.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی، سومین همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان هرمزگان صبح روز دوشنبه ۲۶فروردین با حضور ۵۰۰ نفر از مهمانان داخلی و خارجی در تالار شهید آوینی بندرعباس آغاز شد.

در این همایش دو روزه، مهمانان و سرمایه‌گذاران از داخل و خارج کشور در حوزه‌های حمل‌ونقل، انرژی، گردشگری، شیلات و کشاورزی حضور داشتند که از جمله آن‌ها رئیس سازمان جهانی آتیک، معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت خارجه، معاون وزیر و مدیرعامل راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران و رئیس‌کل سازمان سرمایه‌گذاری و کمک‌های اقتصادی و فنی ایران به ایراد سخنرانی پرداختند.

این همایش در قالب شش محور حمل‌ونقل و عمران شهری، صنعت و معدن، انرژی، شیلات و کشاورزی، گردشگری و مناطق آزاد در حال برگزاری است.

در بخش عصرگاهی روز نخست این همایش، پنل های مختلف سرمایه‌گذاری در بخش‌های حمل‌ونقل و عمران شهری، صنعت، معدن و تجارت و مناطق ویژه اقتصادی، سرمایه‌گذاری گردشگری، شیلات و کشاورزی برگزار شد.

 در بخش پنل حمل‌ونقل و مدیریت شهری، اله مراد عفیفی پور، مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان به تشریح دو بسته سرمایه‌گذاری شامل «پتانسیل‌های سرمایه‌گذاری مرکز لجستیکی خلیج فارس در اراضی ۲۴۰۰ هکتاری» و همچنین «زون نفتی بندر خلیج فارس» پرداخت.

  برگزاری نشست پرسش و پاسخ و تبیین سیاست‌های دریایی و بندری استان هرمزگان در راستای پاسخ به سؤالات مطرح شده از سوی متقاضیان سرمایه‌گذاری و فعالان بخش خصوصی از دیگر برنامه‌های عصرگاهی روز نخست بود.

برپایی نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان هرمزگان در محوطه هتل هرمز از بخش‌های جنبی این همایش بود که منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی به‌عنوان بزرگ‌ترین بندر بازرگانی و کانتینری کشور در این رویداد مشارکت و حضور پررنگی دارد. 

دیدگاه سرمایه‌گذاران خارجی حاضر در همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری هرمزگان نسبت به بندر شهید رجایی بسیار مثبت بوده ‌است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.